فرماندار هفتکل در دیدار بزرگان ، ریش سفیدان و معتمدان بخش رغیوه:

جایگاه ریش سفیدان و بزرگان طوایف باید برای همه مسئولین شهرستان جایگاه ویژه و برجسته ای باشد

سید عابدین طباطبایی : جایگاه ریش سفیدان و بزرگان طوایف باید برای همه مسئولین شهرستان جایگاه ویژه و برجسته ای باشد

قادر سبحانی |خورنا_صبح امروز بخشدار رغیوه ، بزرگان ، ریش سفیدان ، معتمدان ، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش رغیوه با فرماندار جدید هفتکل در محل دفتر فرماندار دیدار کردند .

در ابتدای این دیدار بخشدار رغیوه با تبریک به فرماندار جدید گفت : بخش رغیوه با داشتن خاک حاصلخیر و کشت انواع محصولات یکی از مناطق مهم کشاورزی شهرستان به شمار می رود،اما به دلیل نبود منابع آبی و بحران بی آبی از این ظرفیت مهم به نحو مطلوب و شایسته بحره برده نمی شود و خواستار حل مشکل موجود شد .

در ادامه بزرگان و ریش سفیدان و حاضرین در دیدار با فرماندار جدید شهرستان ، انتصاب وی را به فال نیک گرفته و تبریک گفتند .

رئیس شورای بخش رغیوه در این جلسه بیان داشت : همان طور که بخشدار به بحث کشاورزی در رغیوه اشاره نمود ، اگر مشکل آب با ایجاد بند خاکی و تخصیص مجوز برداشت آب به چاه های حفاری شده در اراضی بخش حل شود ، بخش رغیوه این ظرفیت را دارد که به قطب کشاورزی شهرستان و استان تبدیل شود .

ریش سفیدان و بزرگان نیز به برخی از مشکلات زیرساختی ، از قبیل راه ، آسفالت جاده ها ، طرح های هادی روستاها و …. اشاره کردند .

عالی ترین مقام دولت در شهرستان در این دیدار که به منظور آشنایی و بیان پاره ای از مشکلات بخش انجام شد ، اظهار داشت : بزرگان ، ریش سفیدان ، علما ، خانواده های معظم شهداء و ایثارگر ، دامداران ، کشاورزان ، فرهنگیان از سرمایه های اجتماعی این روستاها هستند که امیدوار هستیم بتوانیم از تجربیات آنها در جهت رفع مشکلات بخش گام برداریم .

فرماندار گفت : جایگاه ریش سفیدان و بزرگان طوایف باید برای همه مسئولین شهرستان جایگاه ویژه و برجسته ای باشد .

وی با اشاره به قابلیت های کشاورزی و دامداری این بخش ، گفت : بخش رغیوه از نظر وسعت اراضی بیشترین مساحت را در شهرستان به خود اختصاص داده است .

سید عابدین طباطبایی در پایان با تقدیر از حضور این بزرگان و بیان مشکلات ، تصریح کرد : من از دوران گذشته مردم این بخش را می شناسم و با مشکلات و پتانسیل های آن آشنایی کامل دارم و براین باورم که میشود با تلاش ، کوشش و همدلی و با کمک شما مردم عزیز و صبور بخش رغیوه ، مشکلات را یکی پس از دیگری حل نمود .