پیام فرماندار امیدیه به مناسبت ورود آزادگان به کشور

اسداله ترحم / خورنا – به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان بمناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر نمود .

متن پیام به شرح زیر است :
بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان خود ، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند .

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند. اینان سینه‏ هایى فراخ ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس رهایى یافته بودند.

آزادگان ایران اسلامی مردانی بودند که وجود بی آلایش خود را در راستای هویت بخشی ملت و مردم خویش هزینه کردند و به راستی بر قلل رفیع انسانیت ایستاده اند. آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی را به ملت بزرگ ایران آموختند و با تحمل دردهای اسارت نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند. آنچه را که شهدا با خون خود نگاشتند، آزادگان با خون دل پاسداری می‌کنند و به گوش حق جویان جهان و آیندگان می‌رسانند.

سید مهران رفیعی، فرماندار شهرستان امیدیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *