فرماندر هفتکل در دیدار اعضای شورای شهر گفت:

من به مردم دروغ نخواهم گفت و صداقت را پایه و اساس کار خود قرار داده ام

قادر سبحانی|خورنا_در این دیدار اعضای شورای شهر با تبریک انتصاب فرماندار و آرزوی سلامتی و موفقیت و با بیان گزارشی از مشکلات مهم شهری ، گفتند : با درایت شما سید بزرگوار ما براین باور و خواسته ایم که تعامل خوب و مطلوب و شایسته ای بین مجموعه فرمانداری و شورا و شهرداری ایجاد شود ، انتظار داریم سعی و تلاش فرماندار جدید برای حل مشکلات و نامهری هایی که در گذشته به شهرستان و مردم شده است ، بیش از پیش باشد ، زیرا هفتکل احتیاج به همت و تلاش فراوان دارد ، چرا با وجود چاه های نفت و استخراج روزانه نفت ، سهم آلایندگی به شهرستان به درستی پرداخت نمی گردد و ما از شما سید بزرگوار استدعا داریم این مهم پیگیری شود تا باعث رشد شهرستان در شاخص های گوناگون گردد و نتیجه مطلوبی در آینده از جانب شما به اطلاع عموم برسد ، اتمام پروژه جاده خروجی شهرستان با توجه به ترانزیتی بودن جاده ، یکی از درخواست های اصلی مردم می باشد که ۶ سال است رها شده و در حال حاضر نیز عملا متوقف شده است ، در حوزه جذب و بکارگیری نیروها و ایجاد اشتغال از شما خواستاریم از جوانان بومی این شهرستان حمایت کنید و اولویت با بومی ها باشد .

در ادامه سید عابدین طباطبایی سرپرست فرمانداری هفتکل با عرض خیر مقدم به اعضای شورای شهر و شهردار ، اظهار داشت : نخست باید این را مشخص و روشن کنیم که چقدر ما مردم را دوست داریم و چقدر ارزشمند هستند ، اگر مردم را دوست نداشته باشیم نمیتوانیم به آنها خدمت کنیم .

عالیترین مقام دولت در شهرستان ، گفت : باید به ما مسئولان تذکر داده شود ، انتقاد شود زیرا با تذکر و انتقاد راه درست به ما نشان داده می شود و بهتر و موثرتر خدمت خواهیم کرد .

وی افزود : دو واژه وجود دارد یکی عبادت و یکی اطاعت ، که اگر عبادت نکنیم به اطاعت نمی رسیم ، عبادت در واقع همان خدمت به مردم است و بالاترین عبادت خدمت به مردم است ، خداوند در قرآن فرموده است که حق الله را ممکن است ببخشم اما حق الناس را نمیبخشم .

طباطبایی تصریح کرد : من به هفتکل خیلی عشق می ورزم و هفتکل را از کودکی و نوجوانی دوست دارم ، هفتکل محروم و مظلوم واقع شد و باید دست به دست هم بدهیم با وحدت و همدلی برای آبادانی هفتکل .

فرماندار خاطر نشان کرد : بنده در هفته گذشته با معاون سازمان مالیاتی کشور مذاکره ای داشتم و قول تخصیص اعتباری در قالب ارزش افزوده به شهرستان هفتکل را گرفتم تا شهردار با دست بازتری برای مردم کار و خدمت بکند .

در پایان فرماندار گفت : اگر در آینده نیاز به تشکیل جلسه ای با شما بزرگواران در جهت رفع موانع پیشرفت شهرستان از جانب شما باشد ، من در خدمت رسانی حاضر و آماده و در کنار شما هستم ، من به شما و مردم دروغ نخواهم گفت و صداقت را پایه و اساس کار خود قرار داده ام .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *