امام جمعه هفتکل: مشکل آموزش در مدارس یکی از دلایل اصلی مهاجرت در هفتکل است/ چطور می شود که شرکت نفت برای پروژه های مسجدسلیمان پول دارد اما برای هفتکل نه؟/ اینگونه بی عدالتی ها جای سوال دارد

نماز جمعه این هفته هفتکل به امامت حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در مسجد حجت(عج) برگزار شد که خلاصه خطبه دوم در زیر آمده است.

یکی از مشکلاتی که باعث مهاجرت در این شهر می شود مشکل آموزشی است. برخی دبیران درس های مهم غیربومی هستند و این باعث می شود خیلی از کلاس ها منظم تشکیل نشود و دانش آموزان ما ضررکنند.
با مدیرکل آموزش و پروش خوزستان در هفته گذشته دیداری داشتیم که قرار شد مساعدتی در رابطه با اشتغال جوانان تحصیلکرده بومی به عنوان حق التدریس انجام شود.

بحث جاده خروجی تنها بحث شهرستان نیست، بحث استان و حتی استانهای همجوار است. در هفته اخیر هم تصادف کشنده ای در این جاده داشتیم و معلوم نیست چه زمانی باید اولویت کار برای این جاده گذاشته شود.
برای حل مشکل جاده خروجی برای بار چندم با مدیرکل راه و شهرسازی استان دیداری داشتیم. جالب بود ایشان از برخی اختلافات بین پیمانکار و شرکت نفت که مانع کار شده بود بی اطلاع بودند. در این جلسه بنا شد اقداماتی برای رفع این مشکلات صورت بگیرد، که امیدواریم صورت بگیرد
برای پیگیری برخی تعهدات نفت از جمله احداث #پلی_کلینیک_درمانی تماسی با مدیرعامل نفت مسجدسلیمان داشتیم که در پاسخ به ما گفته شد برای امسال هیچ کاری توسط نفت انجام نخواهد شد و پروژه های عمرانی نفت با توجه به شرایط کشور تعطیل شده است.
ما خوشحالیم که در هفته اخیر کلنگ احداث جاده اهواز مسجدسلیمان زده شد چون آن شهر هم محروم است و نیاز به کمک دارد اما چرا برای مسجد سلیمان پروژه های نفت تعطیل نمی شود اما برای هفتکل تعطیل می شود؟ چرا مسجدسلیمان آری، هفتکل نه؟
?اینگونه بی عدالتی ها که دیده می شود واقعا جای سوال و تعجب دارد. باید فکری به حال این موضوع کرد و نماینده محترم پیگیری جدی تری برای هفتکل داشته باشد.هفتکل نیوز