انتقاد شدید امام جمعه شهر چمران از علی گلمرادی

نماینده بندر ماهشهر از حجب و حیای مردم سوءاستفاده کرد/ سهل‌انگاری گلمرادی نسبت به خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع مایه تأسف است

امام جمعه شهر چمران گفت: نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس از حجب و حيا و بی‌صدایی مردم سوءاستفاده و نسبت به موضوع خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی سهل‌انگاری کرد.

به گزارش خورنا، حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با انتقاد شدید از خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر اظهار کرد: به نماینده مجلس و مسئولانی که ادعای دلسوزی نسبت به ضعفاء و محرومان را دارند بابت خصوصی شدن بیمارستان صنایع پتروشیمی تبریک می‌گویم.

وی افزود: خصوصی شدن یعنی حداقل هزینه‌ها چهار برابر هزینه‌های فعلی خواهد بود. از نماینده مجلس که برای این موضوع مهم وقت نگذاشت و از دیگر مسئولانی که نسبت به این امر سهل‌انگار بودند و با بی‌خیالی سبب محروم شدن نیازمندان و محرومان روستاها و شهر چمران و شهرستان‌های اطراف از این بیمارستان شدند گلایه شدید داریم.

خطیب جمعه شهر چمران اضافه کرد: ظاهراً چشم‌های بعضی مسئولان بیشتر معطوف به صنایع شده تا مردم مستضعف، متأسفانه نماینده مجلس از حجب و حیا و بی‌صدایی مردم سوءاستفاده و نسبت به این موضوع سهل‌انگاری کرد. بنده چند بار به وی گفتم می‌تواند این موضوع را از طریق نشست و مذاکره با وزیر نفت و با پافشاری بر حق استفاده مردم منطقه و گفتن واقعیت‌ها حل کند، اما متأسفانه مردم به طبیعت بی‌دردی برخی مسئولان عادت کرده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *