پیام تبریک شهردار باغملک به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

پیام تبریک شهردار باغملک به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا. / سوره احزاب آیه(۲۳) / از میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى ازآنان به شهادت رسیدند و برخى ازآنها در انتظارند و هرگز تغییری در عهد و پیمان خود نداده ‏اند.
۲۶ مرداد ماه یکی از خاطره انگیز ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران و روزی است که با خاطره و صحنه های به یاد ماندنی بازگشت آزادگان سرافراز و بوسه های این پرستو های عاشق به خاک ایران عزیزمان گره خورده است.

آزاداگان رادمردانی هستند که با عشق و اخلاص مثال زدنی هرآنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و از تمام تعلقات دنیایی و مادی دل بریده و همه را با افتخار تقدیم ایران اسلامی کرده و با عزم و اراده ی پولادین در برابر همه فشار های جسمی و روحی مقاومت کردند.

اینجانب ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک عرض نموده و به همه آزادگان ایران اسلامی و خانواده های صبور ایشان و همچنین روح بلند دو تن از همکاران عزیزمان در #شهرداری_باغملک مرحوم *محمد ریحانی صفا* و مرحوم *منوچهر زنگنه* که توفیق قرار گرفتن در زمره آزادگان را داشته اند ادای احترام می کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *