آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه جاده میانبر مسجدسلیمان برگزار شد

میثاق حاجتی | خورنا:آیین کلنگ زنی پروژه جاده میانبر مسجدسلیمان – اهواز با حضور نماینده شهرستان علی عسگر ظاهری،هاشمی زاده معاون‌ عمرانی استانداری خوزستان،پورسلان‌ مدیرکل‌ راه و شهرسازی استان، گورویی فرماندار مسجدسلیمان و مسئولین‌ دستگاه‌های اجرایی شهرستان آغاز شد تا عملیات اجرایی این جاده امیدبخش‌ که از اصلی ترین مطالبات و دغدغه های مردم مسجدسلیمان در سالیان اخیر‌ بوده است آغاز شود‌.


علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص این پروژه عظیم گفت:با پیگیری های بعمل آمده موفق به اخذ ۵۴میلیارد اعتبار برای شروع فاز اول این پروژه از شهر مسجدسلیمان تا منطقه کرایی شدیم.
ظاهری اضافه کرد : طبق تلاش های صورت گرفته مبلغ ۴۰میلیارد تومان برای شروع فاز دوم این پروژه یعنی از منطقه کرایی‌ تا آب گنجی‌ تامین شده است که از اداره کل مسکن و شهرسازی انتظار میرود‌ در کمترین زمان ممکن‌ مناقصه‌ فاز دوم‌ این‌ پروژه را برگزار کنند‌.

گورویی فرماندار مسجدسلیمان نیز طی سخنانی اظهار کرد : از دکتر شریعتی استاندار خوزستان جهت توجه و عنایت ویژه به حوزه مسجدسلیمان تشکر میکنم چرا که به تامین اعتبار این پروژه بزرگ و امید بخش کمک نمودو با پشتیبانی نماینده محترم شهرمان مشکلات تیم فوتبال نفت را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: از همه اقشار مختلف انتظار میرودفارغ از هرگونه اختلاف نظر از این پروژه ها جهت عمران و سربلندی مسجدسلیمان پشتیبانی کنند، نگاهمان به توسعه و آبادانی باشد، از اصحاب رسانه انتظار میرود امید به مردم را زنده کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *