بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان از مرکز اعصاب و روان روزانه هوشیار

میثاق حاجتی | خورنا: خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان در بازدید از مرکز اعصاب و روان روزانه هوشیار، از نزدیک با فعالیت های این مراکز آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری خورنا مسجدسلیمان و به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مرکز با ظرفیت ۵۰ نفر، به صورت نیمه خصوصی اداره می شود و افراد با سن ۱۵ تا ۶۰ سال در آن به صورت نیمه وقت نگهداری و به آن ها حرفه آموزی، ورزش، کار و درمان آموزش داده می شود.

معصومه خدادادی لو موسس این مرکز ضمن تقدیر از حضور اهالی رسانه و خبرنگاران شهرستان گفت: مرکز اعصاب و روان هوشیار در آذرماه سال ۹۶ تاسیس شد.

وی هدف از راه اندازی این مرکز را تزریق امید و فراهم کردن بستر مناسب برای افرادی دانست که گاهی توسط جامعه طرد می شوند.

ایشان در ارتباط با خدمات ارائه شده در این مرکز گفت: در این مرکز خدمات تخصصی روانپزشکی، روان درمانی، مشاوره، آموزش خانواده و آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی با استفاده از روشهای گروه درمانی، کاردرمانی، هنر درمانی،  به صورت فردی و گروهی ارائه می گردد.

خدادادی با بیان این که مرکز اعصاب و روان هوشیار ۸ نفر اشتغالزایی داشته است گفت: ۶۰ درصد هزینه های این مرکز به صورت یارانه و ۴۰ درصد توسط خانواده ها تامین می شود اما از آن جایی که بیشتر اقشار مراجعه کننده جز اقشار کم درآمد هستند و به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی از این افراد هزینه ای دریافت نمی شود. وی با تقدیر از اهالی رسانه مسجدسلیمان  ابراز امیدواری کرد ارتباط دو سویه با مرکز ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است خانواده هایی که می خواهند از خدمات این مرکز بهره مند شوند می توانند به صورت مستقیم به این مرکز مراجعه و مدارک لازم را ارائه تا از طریق بهزیستی مراحل پذیرش صورت گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *