به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و هیئت ورزش های همگانی از خبرنگاران ورزشی مسجدسلیمان تقدیر به عمل آمد

میثاق حاجتی/ خورنا: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و هیئت ورزش های همگانی این شهرستان از خبرنگاران ورزشی مسجدسلیمان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران حلقه ارتباط میان مردم و مسئولین هستند و نیازهای واقعی مردم را به گوش مسئولین بدون سیاه نمایی و بزرگ نمایی می رسانند.

وی با بیان این که امروز تقدیر از خبرنگاران ورزشی و خبرنگارانی ست که بیشترین اخبار ورزشی شهرستان را تحت پوشش قرار داده اند گفت: بارها دیده ایم با واکنش به موقع اهالی رسانه بسیاری از مشکلاتی که از عهده مسئولین خارج بود ختم به خیر شد و این نشان از تاثیرگذاری رسانه ها دارد.

وی اعتماد مردم به رسانه ها را نتیجه مردمی بودن خبرنگاران دانست و گفت: امیدواریم در پیگیری مسائل و معضلات ورزشی مثل همیشه نکته بین و با ارائه راهکار اداره ورزش را همراهی کنید…

رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طی یک سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه ورزش افتاده است گفت: از ۲۵ شهریور سال ۹۶ که بنده عهده دار مسئولیت ورزش شهرستان هستم با تلاش و پیگیری های مهندس ظاهری نماینده فعال مسجدسلیمان و مهندس حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان تزریق شده است که اتفاقی بی نظیر در تاریخ ورزش این شهرستان است. وی تعمیر و بازسازی سالن کشتی، تعمیر و بازسازی سالن وزنه برداری، راه اندازی سالن بوکس، تکمیل سالن رزمی، تعمیر و بازسازی سالن تختی، تعویض کفپوش سالن های شهید پوپ، شهید قنبری، شهید بهزادنیا و تکمیل زمین چمن مراد آباد به عنوان بزرگ ترین چمن مصنوعی خوزستان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری مسجدسلیمان را تنها بخشی از اقدامات انجام شده اداره ورزش و جوان خواند و ادامه داد: سالن رزمی مراد آباد که تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت امروز با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان، خانه جوان با اعتبار ۴۷۰ میلیون تومان، ساختمان اداره ورزش با اعتبار۳۵۰ میلیون تومان، در حال تکمیل می باشد. جمالپور همچنین از کلنگ زنی ورزشگاه ۲۰ هزار نفری مسجدسلیمان با اعتبار ۵۴ میلیارد، سالن ورزش بانوان، احداث ۲۰ چمن مصنوعی با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا پایان امسال خبر داد و گفت: بی شک نقش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، فرماندار پرتلاش مسجدسلیمان و همدلی به وجود آمده میان مسئولین غیر قابل انکار است.

همچنین جا دارد از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که همیشه ما را یاری کرده اند نیز تشکر نمود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با تجهیز سالن های رزمی به وسایل سرمایشی گفت: سالن های وزنه برداری، رزمی، بکس به وسایل سرمایشی مجهز شده و پیگیر هستیم اگر مشکلاتی وجود دارد نیز برطرف نماییم.

ایشان همچنین در ارتباط با باشگاههای بدون مجوز نیز گفت تعداد باشگاههای بدون مجوز از ۱۰ باشگاه به ۴ باشگاه رسیده است که این ۴ باشگاه نیز در حال تکمیل مدارک می باشند.

جمالپور در ارتباط با آمار ورزشکاران سازمان یافته نیز گفت: سال ۹۵ این آمار ۸۶۰۰ نفر بود که در سال ۹۶ به ۹۶۴۲ نفر ارتقاء یافت و قطعاً تا پایان سال این رقم از مرز ۱۰ هزار نفر خواهد گذشت.

ایشان در ارتباط با اشتغال ورزشکاران نیز گفت: یکی از دغدغه های ما اشتغال ورزشکاران است که متاسفانه قانون گذار تنها برای قهرمانان جهان، المپیک و آسیا تمهیداتی اندیشیده است و این مسئله بارها در شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شده است که امیدواریم مسئولین کشور در این رابطه چاره اندیشی کنند.

جمالپور در ارتباط با تغیرات به وجود آمده در هیئت های ورزشی نیز گفت: جابجایی هایی در ۹ هیئت به وجود آمده است و در حال حاضر سرپرست هیئت همگانی خانم شهلا صفرنژاد، کوهنوردی شاهرخ غیاثی، انجمن های ورزشی ساسان زکی پور، نابینایان شهرام کریمی، کاراته بهرام آذر پیکان، ناشنوایان ایمان مولایی، رزمی محسن مظفری روسای هیئت های مختلف می باشند که برای این عزیزان آرزوی موفقیت می کنیم…

شهلا صفرنژاد سرپرست هیات ورزش‌های همگانی مسجدسلیمان نیز در سخنانی با تبریک روز خبرنگار با بیان این‌که ورزش‌ همگانی شهرستان رشد قابل توجهی داشته است، گفت: در حال حاضر در بیشتر رشته‌های تحت پوشش هیات استان فعال هستیم، و بین تمامی هیات‌های شهرستانی بالاترین آمار بیمه‌شده ورزشی را داریم.

صفرنژاد ادامه داد: در حال حاضر هیئت ورزش های همگانی دارای ۲۰ کمیته می باشد که در هفته آینده چندین کمیته دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هیئت همگانی مسجدسلیمان در سال ۹۶ جز سه شهرستان برتر استان بوده است که جا دارد از تلاش های جناب حاجی پور تشکر ویژه ای داشته باشم.

صفرنژاد یکی از اهداف خود در ورزش همگانی را فعال کردن ورزش صبحگاهی و شامگاهی دانست و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با شهرداری و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار است از اول شهریور ماه روزهای زوج در پارک ۵ بنگله آغاز ورزش صبحگاهی را داشته باشیم همچنین دومین پایگاه ما در کمپ کرسنت برای ورزش شامگاهی بزودی استارت خواهد خورد.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی مسجدسلیمان  با اشاره به برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در منطقه تمبی خاطرنشان کرد: هیئت ورزش های همگانی مسجدسلیمان هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی فعالیت میکند به طوری که کمیته هایی چون پیلاتس، ایروبیک و یوگا چندین مقام را در سطح استان کسب نمودند.

خانم صفرنژاد افزود: برنامه های آموزشی و دوره های داوری و مربیگری در رشته های مختلف در تمامی رشته ها برای هیئت در نظر گرفته شد همچنین بنا داریم کمیته های ویژه آقایان را به زودی فعال کنیم که امیدواریم این امر هرچه سریعتر محقق گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *