رئیس دادگستری رامشیر: ایجاد امنیت، هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی

خورنا: رییس دادگستری شهرستان رامشیر در خوزستان گفت: نیروی انتظامی به مثابه بازوی قدرتمند دستگاه قضایی در برقراری نظم و امنیت عمومی است که تحقق این امر مستلزم ارتباط نزدیک و فهم مشترک از مسایل و موضوعات جامعه است.

به گزارش خورنا، فتح الله نعمتی در نشست مشترک با فرماندهان نیروی انتظامی رامشیر، حفظ اقتدار و حمایت از این دستگاه را وظیفه قانونی و ذاتی دستگاه قضایی در چارچوب مقررات قانونی عنوان کرد و افزود: رسالت مشترک این دو دستگاه، ایجاد امنیت پایدار در جامعه است که از حقوق اولیه مردم است.

وی تصریح کرد: وجود تعامل مثبت و سازنده در فضای صمیمی و دوستانه برای حل مشکلات میان دو دستگاه و مردم، مستلزم اعتماد متقابل، دلسوزی و تعهد به رسالت و اجرای سریع و صریح دستورات قضایی است.

نعمتی تاثیرگذار بودن وجهه نظم‌بخشی و ایجاد آرامش از سوی نیروی انتظامی را حفظ آراستگی ظاهر و تعهد و اقتدار توام با احترام به حقوق مردم دانست و بیان کرد: حضور مقتدرانه این نیرو در سطح منطقه و گشت‌های مستمر، عامل مهمی در پیشگیری از وقوع جرم بوده که جا دارد مسوولان امر در تجهیز امکانات این سیستم که از واجبات ارکان امنیت است، اهتمام خاصی داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *