نشست صمیمانه فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید

میثاق حاجتی| خورنا:نشست صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در تاریخ دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار کرد: ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز تبریک عرض میکنم ، عزیزانی که همواره تعامل و همکاری مناسبی را با نیروی انتظامی دارند.

ایشان ضمن گرامیداشت شهید عرصه قلم محمود صارمی افزودند: ایران‌ با اقتدار و سرافراز به واسطه خون‌ شهدا با امنیت ترین کشور در منطقه هست و این دستاورد خون‌ شهیدان کشور عزیزمان ایران‌ می باشد.

وی با تشکر از خبرنگاران جهت همدلی و تعاملی که با نیروی انتظامی دارند افزود: جنگ رسانه ای و مقابله به مثل در برابر غول های رسانه ای دنیا، وضعیت اقتصادی و فشارهای ناشی از آن که ناجوانمردانه توسط امریکا و برخی کشورهای دیگر وارد می کنند وظیفه ی رسانهای ما ایجاب می کند که امیدبخش جامعه باشند و این وظیفه ی عزیزان را چند برابر می کند و این امیدبخشی می تواند باعث نشاط جامعه و پویایی جوانان شود.

امیدبخشی را سرلوحه کار خود قرار دهید، انتظار ما از خبرنگاران‌ این است که نقاط قوت را برجسته کنید و ناامیدی را در کشور کاهش دهید.

در شرایطی که جامعه ی ما به آرامش نیاز دارد؛ درحالی جامعه جهانی سعی دارد مملکت ما را ناآرام‌ جلوه دهد.

اقدامات فرهنگی و انتظامی جهت کاهش تیراندازی ها در مراسمات به کمک دستگاه قضا انجام شده که با کاهش ۴۰ % تیراندازی در مسجدسلیمان و در جرائم خشن ، ۵۰ % کاهش داشتیم.

سرهنگ حسینی افزود: خودکشی ها در مسجدسلیمان رقم بالایی دارد که علت اصلی خودکشی افسردگی ، نا امیدی و یأس می باشد.

در پایان جلسه از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *