مسابقات تکواندو قهرمانی دسته یک کشور در آبادان برگزار می‌شود

خورنا: رقابت‌های تکواندو قهرمانی دسته یک کشور از روز جمعه ۱۹ آبان‌ماه در سالن ولیعصر آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رقابت‌های تکواندو قهرمانی دسته یک کشور از روز جمعه ۱۹ آبان‌ماه سال جاری در سالن ولیعصر آبادان برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و پالایش نفت آبادان نمایندگان استان خوزستان هستند و رقابت خود را با تیم‌هایی چون سلحشور کرج، آکادمی قهرمانان اسلامشهر، مقاومت تهران، هیئت آذربایجان شرقی، زند فارس و . . . . آغاز می‌کنند.

ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت‌ها روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه وارد آبادان شده و رقابت خود را از روز بیستم و از ساعت هشت صبح و در حضور نایب رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسئولان استان و شهرستان در سالن ولیعصر آبادان برگزار می‌کنند.

*نیازمند بودجه هستیم

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در آبادان خبر داد و اظهار کرد: می‌توانیم این مسابقات را به شکل شکیلی در آبادان برگزار کنیم.

وی افزود: اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات نیازمند بودجه مکفی است که در حال حاضر برای هیئت‌های ورزشی شهرستان قادر به تأمین آن نیستیم.

غلامرضا خنفری با بیان اینکه کمی هم باید به فکر دریافت کمک هزینه سازمان‌ها و درآمدزایی بود، گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای ورزش آبادان و تعالی رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *