شهید محسن حججی با شهادتش عبارت آتش به اختیار را تفسیر کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان: شهید محسن حججی با شهادتش عبارت آتش به اختیار را تفسیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا مسعود میرزاپور با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید راه قرآن، محسن حججی ، وی را الگویی کامل و زندگانی اش را یک دانشنامه ی جامع فرهنگی عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: شهادت شهید حججی از آن جهت اهمیت دارد که بنیان و طومار سیاه و درهم تنیده ی داعش را در منطقه برچید و زنگ خطری همیشگی برای گروهک های تکفیری تروریستی در منطقه شد.

وی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ما بایستی سیره زندگانی شهید حججی و جریان فکری وی را با تدبر و تعمق مطالعه و دنبال کرده تا مسلح به سلاح ایمان شوند و اخلاق را در حکومت الهی بگسترانند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان با اشاره به مراسم بی نظیر تشییع پیکیر شهید حججی گفت: خداوند در این مراسم، عنایتی ازلی و عزتی ابدی به این شهید عطا فرمود و شهید حججی، حجت و نشانه ای شد برای مردم، تا استوارتر و با روحیه ای جهادی تر در مقابل کفر و مسیر باطل ایستادگی کنند.

وی از همه مسئولان فرهنگی خواست تا آشنایی با اندیشه شهدایی همچون حججی و ایجاد روحیه انقلابی در جوانان را سرلوحه کارهای فرهنگی خود قرار دهند و این جریان بزرگ فکری را در مقابل اندیشه های انحرافی و تهی ، تقویت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *