بازگشت فوتبال ساحلی آبادان به لیگ برتر کشور

خورنا: تیم فوتبال شهید جهان‌نژادیان آبادان با کسب عنوان دوم رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم شهید جهان‌نژادیان که در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر به مسابقات لیگ یک سقوط کرده بود، با کسب عنوان دوم رقابت‌های دسته اول پس از یک فصل غیبت مجدداً به سطح اول فوتبال ساحلی کشور بازگشت.

مدیرعامل تیم فوتبال شهید جهان‌نژادیان آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص صعود این تیم به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور اظهارکرد: رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی و در شهرکرد برگزار شد.

عبدالله جهان‌نژادیان افزود: در پایان بازی‌های گروهی تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت‌کردند که تیم جهان‌نژادیان با راهیابی به فینال بازی‌ها جواز صعود به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را کسب کرد.

مدیرعامل تیم فوتبال شهید جهان‌نژادیان آبادان ادامه داد: در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم جهان‌نژادیان در برابر نماینده همدان مغلوب شد و در با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول کشور به کار خود پایان داد.

جهان‌نژادیان در خصوص سطح رقابت‌های لیگ دسته اول ساحلی کشور نیز گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با سرمایه‌گذاری و با قدرت برای راهیابی به مسابقات لیگ برتر تلاش می‌کردند.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ساحلی کشور از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل تیم فوتبال شهید جهان‌نژادیان آبادان در خصوص لیگ برتر نیز افزود: رقابت‌های لیگ برتر ساحلی کشور در حد لیگ‌های معتبر بین‌المللی است و در سطح بسیار بالایی برگزار می‌‌شود.

جهان‌نژادیان تصریح‌کرد: باتوجه به اینکه تیم‌های حاضر در لیگ برتر همگی دولتی اداره می‌شوند با صرف هزینه‌های بسیار بالا خود را برای حضور در رقابت‌ها می‌کنند.

وی گفت: این در حالی است که تیم جهان‌نژادیان به صورت خصوصی فعالیت می‌کند و در صورت عدم حمایت توان رقابت‌ با این تیم‌ها را نخواهد داشت.