پیام تبریک فرماندار امیدیه به مناسبت روز خبرنگار

اسداله ترحم / خورنا – سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی هفدهم مرداد ؛ روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرتبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه؛ متن کامل پیام فرماندار بدین شرح است:

قلمی فایده دارد که بیدارگر توده های مردم باشد -امام خمینی (ره)

۱۷ مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد، متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند. به راستی و درستی که خبرنگاران؛ از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی وفرهنگ سازی در جامعه می‌باشند که نقش انکارناپذیری در ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند.

این قشر فرهیخنه و حاملان آگاهی و اطلاعات را باید به راستی تجسم امانت، آگاهی، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار از همه صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی شهرستان امیدیه که در تبیین و تحلیل موضوعات، انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و در ابتدای آغاز به کار دولت شاهد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مادی و معنوی و انسانی شهرستان بودیم در سایه هم اندیشی و همیاری همه نیرو‌های توانمند و قشر نخبه و اثرگذار جامعه در جهت توسعه روز افزون شهرستان امیدیه باشیم.
سید مهران رفیعی، فرماندار شهرستان امیدیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *