پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان بمناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری خورنا پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار به شرح ذیل می باشد

بسمه تعالی

اقتضای جان چو ای دل آگهی است       هر که آگه تر بود جانش قوی است

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی به همت شورای فرهنگ عمومی کشور و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران تلاشگر و ارزنده ، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است.

این روز فرخنده فرصتی است که از زحمات شبانه روزی و بی مزد و منت اصحاب قلم، مطبوعات و رسانه قدردانی شود.

۱۷ مرداد روز پاسداشت قلم است و قلم به دستان. روز تجلیل از قلم‌به دستانی که بر نگاشته های خود قیمت ننهادند و با وجدان خود و خدای خود معامله کرده و می کنند.

روز تجلیل از خبرنگارانی است که در راه خدمت به دین خدا و مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنن.

دردشان درد مردم و جامعه است و سینه و قلب پر دردشان برای جامعه می تپد. برای جامعه و مردمی که با دریافت پیام روشن، صحیح ، و واقع گرا به دشمنان خود و کشور خود “نه” گفتند و با تحمل انواع مرارت ها و مشکلات، راه را بر بیگانگان و غاصبان اخلاق و ارزش های انسانی بستند و راه خود و شریعت خود را پیمودند.

اینجانب با گرامیداشت و مبارک خواندن ۱۷ مرداد و ابراز تهنیت به همه خبرنگاران ، نویسندگان ، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی در هندیجان؛ آرزوی توفیق، تندرستی و عاقبت بخیری در همه امور را برای آنان خواستارم.

از خداوند متعال می خواهم این عزیزان خبرنگار را در راه اطلاع رسانی دقیق به جامعه موفق بدارد و این توفیق را بدهد که کار ارزشمند خود را با هیچ قیمتی معامله نکنند و دراه تحقق اهداف متعالی و آرمان واقعی انقلاب که همانا خون پاک‌شهیدان است بیش از پیش بکوشند و امیدوارم با استعانت به خداوند قادر متعال در انجام رسالت خطیر آگاهی بخشی و افزایش سطح فرهنگی ، بینش و دانش در جامعه موفق و موید باشند.

مسعود میرزاپور
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و
دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *