مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان:

نیاز امروز جامعه خوزستان انتشار اخبار روحیه بخش است

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان انتشار اخبار روحیه بخش را از نیاز‌های امروز جامعه خوزستان دانست و اضافه کرد: البته این مسئله به هیچ عنوان به معنای رد کردن بحث نقد نیست زیرا معتقدیم نقد سازنده همیشه می‌تواند در رشد و تعالی جامعه موثر باشد.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه امور بانوان استان خوزستان که امروز سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷ در استانداری خوزستان برگزار شد سعید رضوانی ضمن تبریک روز خبرنگار عنوان کرد: روز خبرنگار یک روز نیست بلکه از آنجایی که در این حرفه تعطیلی هیچ محلی از اعراب ندارد لذا تمام ایام شبانه‌روز را می‌توان روز خبرنگار نامید.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با بیان اینکه خوزستان دارای رتبه دوم کشوری از لحاظ تعداد رسانه است اظهار کرد: شغل خبرنگاری در خوزستان به دلیل وجود تنوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و غیره از اهمیت خاص و قدمت بالایی نزدیک به ۸۰ سال برخوردار است.

وی ضمن اشاره به رسالت محوری بانوان خبرنگار در عرصه اطلاعرسانی عنوان کرد: بانوان خوزستانی در حوزه خبر دارای فعالیت بسیار گسترده و پررنگی در سطح استان هستند به نحوی که در بیشتر رسانه‌ها و خبرگزاری استان بانوان خبرنگار اکثریت را تشکیل می‌دهند.

رضوانی انتشار اخبار روحیه بخش را از نیاز‌های امروز جامعه دانست و اضافه کرد: البته این مسئله به معنای رد کردن بحث نقد نیست زیرا معتقدیم نقد سازنده همیشه می‌تواند در رشد و تعالی جامعه موثر باشد.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: انعکاس هرچه بیشتر اخبار مثبت از استان خوزستان بالطبع نگاه سرمایه‌گذاران را نیز به خوزستان تغییر خواهد داد که این مسئله در واقع می‌تواند تبعات بسیار مثبتی را برای استان داشته باشد.

وی در پایان نقش رسانه‌های استان را در بیان مشکلات و مطالبات مردمی بسیار مثبت دانست و عنوان کرد: رسانه‌های استان با حضور پررنگی که در مباحثی مانند معضل ریزگردها و خشکسالی داشتند نه تنها باعث شدند که تمام توجهات کشور به استان معطوف شود بلکه در بحث آبرسانی به خرمشهر و آبادان نیز رسانه‌ها با اقدامات بسیار مسئولانه‌ و اطلاع رسانی‌های درستی که به عمل آوردند توانستند دغدغه‌های بسیاری را در این زمینه مرتفع سازند.