نماینده شادگان: طرح سؤال از رئیس جمهور به صلاح کشور نیست

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور در شرایط فعلی تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی به صلاح کشور نیست.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به موضوع طرح سؤال از رئیس جمهور اظهار کرد: طرح سؤال از رئیس جمهور در شرایط فعلی حاکم بر جامعه با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی به‌جا و به صلاح نیست.

وی افزود: من نیز با همراهی تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس پیش از این، طرح سؤال از رئیس جمهو را امضاء کرده بودم که با تفکر و سنجیدن شرایط فعلی جامعه تصمیم بر آن گرفته که از این کار صرف‌نظر کنم.

*مشکلات اقتصادی با طرح سؤال و استیضاح کار به جایی نمی‌برد

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس مبنی بر همدلی و انسجام اقشار مختلف از جمله مسئولان با یکدیگر در راستای تعالی روافزون جامعه، باید این مهم را مدنظر قرار داده و از تفرقه‌افکنی جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پایان عمر دولت دهم نزدیک است باید بیش از پیش رؤسای سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه را دعوت به تعامل کرد.

تمیمی همچنین عنوان کرد: مشکلات اقتصادی با طرح سؤال و استیضاح وزرا و رئیس جمهور کار را به جایی نمی‌برد و جز افزودن به مشکلات هیچ راهکار دیگری ارائه نمی‌دهد.

*به دشمنان اجازه فرصت طلبی ندهیم

وی اضافه کرد: با این اقدام به دشمنان داخلی و خارجی کشور بهانه برای فرصت طلبی داده و آنها به خواسته‌های شوم و پلیدی که در ذهنشان است می‌رسانیم.

*با انسجام از پیچ خطرناک اقتصادی با سهولت عبور کنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: باید با همفکری و ارتباط تنگاتنگ مسئولان و مردم همچنین دولت خدمتگزار بتوان از پیچ خطرناک اقتصادی پیش‌رو به سهولت عبور کرد.

وی ادامه داد: شاید در شرایط عادی و طبیعی جامعه بتوان طرح سؤال از رئیس جمهور را مقبول‌تر دانست اما در حال حاضر و در شرایط فعلی تحریم‌ها این کار به صلاح کشور، مملکت و مردم نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *