سازمان بنادر و دریانوردی در بندرماهشهر سرمایه‌گذاری می‌کند

فرماندار بندرماهشهر گفت: ظرفیت بسیار بالایی در حوزه بنادر و دریانوردی وجود دارد و در نظر داریم در سال جاری از ظرفیت اداره بنادر و دریانوردی در حوزه‌ی روستایی شهرستان بندرماهشهر استفاده بیشتری داشته باشیم.

محسن بیرانوند،فرماندار بندرماهشهر در دومین جلسه بخشداران منطقه ۳ استان خوزستان با تاکید بر ایجاد اشتغال در روستاها اظهار داشت: در حوزه بخشداری مشکلاتی زیاد وجود دارد که نیاز است مسئولین و بخشداران به این بخش توجه زیادی داشته باشند؛ اعتبار خوبی از ابتدای سال ۹۶ برای روستاهای بدون دهیار در نظر گرفته شده که از ابتدای امسال بهسازی این روستاها آغاز شده است.

وی افزود: یکی از نکاتی که می‌بایست سرلوحه مسئولان قرار بگیرد این است که علاوه بر مدیریت و برنامه‌ریزی در انجام کارها خلاقیت و ایده داشته باشند تا بتوانند از ظرفیت‌های مجموعه خود بهره کافی را ببرند.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر با اشاره به اهمیت اشتغال خانگی بیان کرد: با توجه به اینکه بیکاری یکی از معضلات مهم کشور بوده بنابراین یکی از وظایف اساسی و مهم مدیران در شرایط فعلی تلاش برای ایجاد اشتغال و فراهم نمودن فضای کار آفرینی با توجه به شرایط اقلیمی و ظرفیت‌های هر منطقه است.

وی با اشاره به ظرفیت اداره بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت بسیار بالایی در حوزه بنادر و دریانوردی وجود دارد و در نظر داریم در سال جاری از ظرفیت اداره بنادر و دریانوردی در حوزه‌ی روستایی شهرستان بندرماهشهر استفاده بیشتری داشته باشیم.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *