قائم مقام وزارت نیرو:

دولت در خوزستان عملکرد موفقی دارد؛ پروژه‌های عمرانی دولت هنوز به نتیجه کامل نرسیده است

قائم مقام وزارت نیرو عملکرد دولت را در خوزستان موفق دانست و توضیح داد: با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی دولت در خوزستان هنوز به نتیجه نهایی خود نرسیده‌ و مردم ثمره این فعالیت‌ها را حس نکرده‌اند لذا شاید به این دلیل دولت تاکنون نتوانسته است که رضایت کامل مردم خوزستان را کسب کند.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در جلسه کارگروه مقابله با پدیده گردوغبار استان خورستان ستار محمودی گفت: با توجه به نقش بی‌بدیل ایثارگری‌ها و رشادت‌های مردم خوزستان در طول دفاع‌مقدس و نظام جمهوری اسلامی همیشه مورد عنایت ویژه رئیس‌جمهور، دولت و مجلس قرار دارد.

قائم مقام نیرو افزود: البته خوزستان به لحاظ آب و برق نیز برای کل کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که براین اساس وزارت نیرو به عنوان خادمی که سه خدمت مهم را در کشور ارائه می دهد یکی از خدمتگزاران ثابت در استان خوزستان به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه امسال کل کشور با یک تنش‌آبی بی‌سابقه مواجه است اظهار کرد: پایین‌ترین میزان بارندگی‌های کشور در سال ۸۷ با متوسط ریزشی در حدود ۱۸۰ میلمتر بوده است که امسال این رقم با کاهش بارندگی که به وقوع پیوسته در حدود ۱۶۸ میلمتر است ولذا باید گفت که فعلا نسبت به سالهای ما قبل رکورددار هستیم.

محمودی گفت: از آنجایی که یکی از تبعات عمده خشکسالی در تولید برق خود را نمایان می‌سازد امسال کل وزارت نیرو بسیج شد که اگر قرار است در کشور خاموشی به وقوع بپیوندد این مسئله به سمت خوزستان و سایر استانهای گرم سرایت نکند و لذا استان خوزستان علیرغم تمامی نوسانات برقی که در کل کشور وجود داشته است تا الان کمترین میزان تاثیر‌پذیری را به خود دیده است.

قائم مقام وزارت نیرو در پایان عملکرد دولت را در خوزستان موفق دانست و توضیح داد: با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی دولت در خوزستان هنوز به نتیجه نهایی خود نرسیده‌ و مردم ثمره این فعالیت‌ها را حس نکرده‌اند لذا شاید به این دلیل دولت تاکنون نتوانسته است که رضایت کامل مردم خوزستان را کسب کند.