اجرای طرح جهادی نظافت وخدمات عمومی درمنطقه دو شهرداری بندرماهشهر

شهرداربندرماهشهر: اجرای طرح جهادی نظافت وخدمات عمومی با همکاری شهروندان، توسعه پایدارشهری رقم خواهد خورد

به گزارش خورنا، مجاهد نظارات با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی در بحث نظافت شهری و تاکید براینکه تنها با مشارکت و همکاری شهروندان توسعه پایدار شهری رقم خواهد خورد، اظهارکرد: هدف اصلی این برنامه جلب مشارکت عمومی در بحث نظافت شهری است و قطعا با مشارکت مردم درنظافت شهری وضعیت بسیاری بهتری خواهیم داشت و لازمه توسعه شهری مشارکت عمومی است.

وی با تأکید بر لزوم بهبود و ارتقاء خدمات شهری در سطح معابر و مناطق بیان کرد: فراهم آوردن محیط مناسب ، پاکیزه و زیبا از وظایف شهرداری بوده و با مشارکت مردم اثرگذارتر است.

شهرداربندرماهشهردرهمین رابطه افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح فرهنگ سازی مشارکت عمومی است که با هماهنگی و ترغیب مردم در راستای نظافت شهر و پاکسازی آن گام های جدی برداشته شود.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم، دانش آموزان، معلمان، مربیان و مسؤولان وکارکنان ادارات درمنطقه موردنظر و همچنین کسبه محترم نیز در این طرح باعث افزایش مشارکت اجتماعی و بهبود وضعیت بهداشتی شهر خواهد بود.

نظارات با بیان اینکه باید از همه ظرفیتها در اجرای موفق این طرح استفاده کرد، افزود: می طلبد رسانه های جمعی نیز برای افزایش مشارکت مردمی در پاکسازی شهر همکاری نمایند.

وی به برخی از اقداماتی که دراجرای این طرح پیش بینی شده اشاره کرد وگفت : در این زمینه می توان به لکه گیری و روکش آسفالت ، هرس درختان ، توسعه و رسیدگی به فصای سبز منطقه، نصب ست ورزشی، نصب مجموعه بازی کودکان، لایروبی جداول، نظافت وپاکسازی، نخاله برداری ، زیباسازی وبهره برداری از پارک مقابل راهنمایی ورانندگی اشاره کرد

شهرداربندرماهشهر درپایان تصریح کرد: پاکسازی و نظافت عمومی شهر در مقاطعی نیازمند اقدامات و طرح‌های جهادی درمناطق است که از همکاران خود در سایر مناطق تقاضا دارم در اجرای اینگونه طرح های جهادی شتاب کنند.

گفتنی است طرح جهادی نظافت وخدمات شهری قرار است از روز یکشنبه ۹۷/۵/۱۴ در شهرداری منطقه دو درناحیه صنعتی شامل ( نوپاژ، منطقه کارگری، منازل اسکیوها وباغ شهر و بلوارسلامت) به مدت یک هفته اجرا شود.