شهردار شادگان: پارک‌های شادگان نوسازی می‌شوند

خورنا: شهردار شادگان گفت: کار بازسازی پارک‌های این شهرستان از جمله بزرگ‌ترین پارک این منطقه که با عنوان استقلال نامگذاری شده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کار بازسازی پارک‌های شهرستان از جمله بزرگ‌ترین پارک این منطقه که با عنوان استقلال نامگذاری شده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: احداث این پارک از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی و تفریحی شهرداری در شهرستان بوده که به‌منظور رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: در این راستا طی روزهای گذشته کار مرمت و نوسازی فضای سبز پارک استقلال شادگان واقع در نزدیکی میدان آیت‌الله قمی به طرف فرمانداری شهرستان آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: بازسازی، مرمت و توسازی پارک استقلال در شهرستان به‌منظور بهره‌مندی مسافران و اهالی منطقه عباس آباد و ساکنین جاده کمربندی است.

آلبوناصر با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه ابعاد مختلف شهری‌ است، گفت: برای استمرار این امر برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده که به مرور زمان تا پایان سال اجرایی و محقق می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: شهرستان شادگان دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی است که باید با حمایت و توجه ویژه مسئولان امر تبدیل به فعل شود.

شهردار شادگان در پایان اظهار کرد: امیدواریم شهروندان نیز چون همیشه دستگاه‌های اجرایی شهر را در جهت تعالی و ارتقای شهرستان یاری رسانند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *