رئیس شورای شهر چمران: شهر چمران از اعتبارات شورای راهبردی بی‌بهره است

رئیس شورای شهر چمران گفت: شورای راهبردی شهرستان بندر ماهشهر در تخصیص اعتبارات به شهر چمران بی‌توجهی می‌کند.

صادق صباحی‌مقدم، رئیس شورای شهر چمران اظهار کرد: اعضای شورای پنجم چمران در تصویب طرح‌ها و پروژه‌ها هماهنگی بسیار خوبی با هم دارند و بیشتر طرح‌ها با پنج رأی موافق به تصویب می‌رسد.

وی افزود: اجرای پروژه‌های متعدد زیرساختی و عمرانی در شهر چمران حاصل همدلی و انسجام بین اعضای شورای شهر و شهردار است و همین موضوع زمینه توسعه و پیشرفت شهر را به خوبی فراهم کرده است.

رئیس شورای شهر چمران بیان کرد: سال گذشته بودجه مصوب شهر چمران ۱۶ میلیارد تومان بود که به ۲۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و طرح‌ها و پروژه‌های بسیار خوبی نیز تعریف و اجرا شد.

وی ادامه داد: اما استانی شدن اعتبارات ارزش افزوده مشکلات فراوانی برای شهر چمران به وجود آورده به طوری که امسال بودجه مصوب شهر به ۱۴ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

صباحی‌مقدم خاطرنشان کرد: متأسفانه سهم شهر چمران از اعتبارات شورای راهبردی شهرستان به خوبی دیده نمی‌شود.

رئیس شورای شهر چمران متذکر شد: اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری و شهردار فرصت بی‌نظیری برای توسعه شهر فراهم کرده و کاهش اعتبارات و همچنین بی‌بهره ماندن از اعتبارات شورای راهبردی این روند را با خلل و مشکل مواجه کرده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم علاوه بر حل مشکل استانی شدن اعتبارات ارزش افزوده، شورای راهبردی شهرستان سهم شهر چمران را به طور ویژه اختصاص دهد.