سرپرست اداره ورزش هندیجان: بنام ورزش خیلی ها امتحان خود را بد پس دادند

سالن چند منظوره که مدتی تحت اختیار فرمانداری شهرستان بوده کاملا به اداره ورزش و جوانان هندیجان تحویل داده شده و باتوجه به تغییراتی که درون آن انجام گرفته جهت تعیین تکلیف در مراحل نهایی قرار دارد .

بنام ورزش خیلی ها امتحان خود را بد پس دادند

به گزارش پایگاه خبری خورنا عبدالحسین محسنی نژاد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان هندیجان گفت: این سالن و بهره برداری از آن باید به ورزش می رسید ولی متأسفانه بر اثر اختلافات و عدم درک صحیح مسئولین وقت از ریل خارج شده بود که خوشبختانه با همکاری سرمایه گذار مجدد به اداره ورزش رسید تا با تعریف راهکار و در نظر گرفتن همه جوانب در خدمت جامعه ورزش قرار گیرد.

وی افزود: ورزش در کمتر شهری در اولویت قرار دارد و بعضا خود ورزشکاران نیز بدلیل شرایط شغلی ورزش را در اولویت های آخر خود قرار داده اند لذا اگر از این سالن استفاده غیر ورزشی شود به این دلیل هست که در بحث اعتبارات واقعا مشکل داریم .

کسانی که جلوی کار گرفتند یک ریال به ورزش کمک نکردند و این قطار را از ریل خارج کردند تا محل سوءاستفاده دیگران شود

محسنی خاطر نشان کرد: هر چند جای تعجب ندارد ولی واقعا برای بعضی ها که هیچ توجهی به ورزش ندارند متأسفم که دقیقا وقتی خود ورزشکاران میخواستند خودکفا شوند باز شمشیر بستند که وامصیبتا، واعجبا و …

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان هندیجان در ادامه گفت: این سالن در سال های قبل از رده خارج شده بود که با ورود سرمایه گذار می رفت تا باریکه آبی به ورزش برسد که با دخالت مسئولین وقت که یک ریال به ورزش کمک نمی کردند متوقف شد و به بیراهه رفت.

محسنی افزود: اکنون منتظر تصمیم نهایی مسئولین جهت تعیین تکلیف این سالن هستیم تا ان شاءالله این بارقه امید به ورزش برگردد .

در دو مقطع سود ورزش با دخالت دایه های عزیزتر از مادر منتفی شد

وی خاطر نشان کرد: از همه عزیزان خواهشمندم تا حصول نتیجه در فضای آرام صبر کنند چون این کار در دو مقطع میرفت بسود ورزشکاران تمام شود که متأسفانه با دخالت های بیجا که بعضی از سر عمد و برخی از سر ورود ناآگاهانه انجام دادند بی سرانجام ماند .

ایشان در ادامه افزودند: شرایط این سالن استثناء است و باید به این اداره فرصت داد تا شرایط را به حالت عادی برگرداند چون بعضا برای هر اداره ای پیش می آید که امورات خود را تا حصول نتیجه محرمانه پیش ببرد و اگر تا الان صبر کرده ایم چون نیاز بود کار بدون احساسات و با منطق پیش برود.

برای ورزشکاران جبران شود یا از طریق قانون ورود می کنیم 

وی در پایان گفت: من به ورزش تعهد دارم و هر وقت ببینم مصالح آن به خطر افتاده شک نکنید بدون تعارف هرکس در عدم نتیجه گیری این کار عملیاتی نقش منفی داشته با جزئیات اعلام و معرفی خواهم نمود لذا منتظر جبران این خسارت ها و هزینه ها با تعریف یک راهکار مثبت همه جانبه هستیم و در صورت عدم تحقق از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم نمود .