افتتاح نمایشگاه کتاب در بهبهان

خورنا: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از افتتاح نمایشگاه ۵ هزار عنوانی کتاب در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و اعیاد قربان و غدیر، اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان کردیم.

وی افزود: این نمایشگاه که در سالن میرزاشوقی بهبهان برپا شده است حاوی پنج هزار عنوان کتاب در همه موضوعات بوده و از این رو به نیاز قشر عظیمی از جامعه کتابخوان این شهرستان پاسخ می‌دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تصریح کرد: همه کتاب‌های موجود در این نمایشگاه که از امروز به مدت ۲۰ روز در این محل دایر بوده، با تخفیف ۲۰ درصدی به فروش می‌رسد و فرصت خوبی برای خرید کتاب توسط علاقمندان به مطالعه است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب پنج هزار عنوانی کتاب بهبهان همه روزه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان بوده و مشتاقان خرید کتاب به راحتی می‌توانند در اوقات فراغت به محل برگزاری آن رفته و عناوین مورد نظر خود را خریداری کنند.

حسینی‌منفرد با بیان اینکه این دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در سال جاری در بهبهان است، افزود: مردم این شهرستان علاقه بسیاری به کتاب و کتابخوانی داشته و همواره از اینگونه نمایشگاه‌ها استقبال خوبی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز برای پاسخ به این خواسته مردم و جلب رضایت آنان، در طول سال نمایشگاه‌های بزرگ و کوچک کتاب را در نقاط مختلف شهر برپا می‌کنیم.