آیین تجلیل از خبرنگاران هندیجان در ۱۷ مرداد ۹۷ برگزار می شود

مسعود میرزاپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خبر داد: آیین تجلیل از خبرنگاران هندیجان در ۱۷ مرداد ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خورنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با اعلام این خبر گفت: آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبر با همکاری فرمانداری شهرستان هندیجان و با حضور و مشارکت کلیه دستگاه های اداری ، به صورت یکپارچه و متمرکز روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه و مصادف با روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.

مسعود میرزاپور گفت: به منظور تجلیل از مقام شهدای عرصه خبر و رسانه بویژه شهید شاخص این حوزه محمود صارمی، آیین یادبودی برگزار و یاد و خاطره این شهید والامقام و سایر شهدای خبرنگار را گرامی می داریم.
وی ادامه داد: برنامه های متنوع دیگری هم در جهت تجلیل از زحمات و فعالیت های سازنده و قابل قبول اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران هندیجان در نظر گرفته شده که در روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با ابراز خرسندی از فعالیت قابل قبول بیشتر خبرنگارانی که دلسوز مردم و چشم بینا و یاور مدیران اجرایی در هندیجان هستند گفت: نه تنها ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بلکه سایر ادارات نیز می بایست حامی هنرمندان و اصحاب رسانه باشند چرا که این قشر از جامعه بدون هیچ چشمداشتی و در جهت رضایت حق تعالی و مردم و همچنین در مسیر رشد و اعتلای جامعه در ابعاد فرهنگی، هنری و اجتماعی تلاش می کنند و روحیه نشاط ، خودباوری و امید را در مردم تقویت کرده و زنده نگه می دارند.

مسعود میرزاپور با اشاره به اینکه خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی باید وجدان آگاه ، بیدار و حقیقت بین مردم باشند گفت: رسالت خبری ایجاب می کند که تنش زدایی ، کمک به رفع کاستی ها و همدل و همیار مدیران بودن ، از ویژگی و خصایص اولیه خبرنگاران باشد و بر اساس این الگوها فعالیت خبری انجام دهند.

گفتنی است آیین تجلیل از خبرنگاران ، همه ساله در سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ، با همکاری فرمانداری و سایر ادارات شهرستان هندیجان برگزار می شود که این تجلیل به پاس قدردانی از زحمات یکساله این عزیزان صورت می گیرد.