نماینده شادگان: جابه‌جایی مدیریتی مسئولان را کارآمدتر می‌کند

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: جابه‌جایی مدیریتی مسئولان را با تجربه و کارآمدتر می‌کند.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: نقل و انتقالات چندین مدیر اجرایی شهرستان شادگان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: جابه‌جایی مدیران امری بسیار مطلوب و مؤثر است که سبب ارتقا و تعالی روند کاری و فعالیت آنها و توسعه مضاعف مناطق اعزام شده به آن می‌شوند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنا به تناسب فعالیت و کارنامه اجرایی، مدیران و مسئولان به بخش، مناطق و یا شهرهای مختلف با سمت‌های متفاوتی منصوب شده و کار خود را در جهت تعالی خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی مدیریتی همیشه خوب است، گفت: مدیران اجرایی با نقل و انتقالات صاحب تجربه‌های فراوان شده و علاوه بر این مصمم‌تر در کار و مسئولیت‌های محوله می‌شوند.

تمیمی همچنین عنوان کرد: شهرستان شادگان به دلیل داشتن صنعت و کشاورزی بسیار خوب و قابل اتکا، قابلیت و ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت بیشتر دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژهای بسیار مهمی در این شهرستان نیمه کاره مانده که با همت مسئولان باید هر چه سریع‌تر به اتمام و بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جابجایی مدیران دستگاه‌های اجرایی امری طبیعی است، بیان کرد: جابه‌جایی مدیریتی مسئولان را با تجربه و کارآمدتر می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهندس علی سلام علیکم جناب اقای تمیمی خیابان های شادگان پر از اب شدند و اکثریت ان ها اسفالت ندارند لطفا از بنده ی محترم خواهش می کنم درباره ی این موضوع بررسی کنــــــــــید با تشــــــــکر