مجوز مرز هوایی دزفول تایید شد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول: مجوز مرز هوایی شهرستان دزفول تایید شد و هنچنین مجوز نمایشگاه بین المللی و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شهرستان دزفول صادر گردید

امیرعیسی زاده اظهار کرد:پس از پیگیری های فراوان طی چندسال اخیر و به ویژه تلاش و پیگیری هایی که ما طی چندماه گذشته در خصوص صدورمجوزمرز هوایی دزفول به عمل آوردیم ، دکتربحرینی معاون اموراقتصادی استانداری خوزستان امروز در جلسه کمیته فنی اشتغال استان از تایید مجوز مرزهوایی دزفول خبرداد.

وی افزود: طی روزهای گذشته نیز هیاتی متشکل از معاون استاندار و نمایندگان وزارت کشور ، سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد مشترک نیروهای مسلح برای تایید و صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه این شهرستان به دزفول سفر کردند که نتیجه این سفر تایید مرز هوایی و مشخص شدن تکلیف این طرح مهم پس از چندسال پیگیری بود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول همچنین بابیان اینکه مجوزات نمایشگاه بین المللی و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شهرستان دزفول نیز پس از چندسال پیگیری صادر شد، گفت: طی چندروز آینده کلنگ این نمایشگاه در دزفول به زمین زده خواهد شد و پیش بینی می شود تا اوایل سال ۹۸ فاز اول این نمایشگاه افتتاح شود.

عیسی زاده درادامه صدور مجوز مرز هوایی دزفول را کاری بزرگ در راستای توسعه اقتصادی دزفول و شمال خوزستان برشمرد و افزود:با اخذ مجوزات مرزهوایی ، نمایشگاه بین المللی و پایانه صادراتی پازل و زیرساخت توسعه صادرات در شهرستان دزفول مهیا شده و در آینده نزدیک شاهد پیشرفت اقتصادی این منطقه به ویژه در بحث توسعه صادرات محصولات کشاورزی خواهیم بود.

وی همچنین بیان کرد: اکنون که مجوز مرزهوایی تایید شده تمام تلاش ما این است تا با سرمایه گذار مطمئن و مجربی برای استقرار سیستم باربری حمل کالا درفرودگاه به توافق برسیم.

عیسی زاده ادامه داد: اکنون با اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه دزفول علاوه بر جلوگیری از ضایعات بخش کشاورزی امکان صادرات محصولات کشاورزی دزفول و سایر شهرستان های شمال خوزستان به بازارهای خارج از کشور به ویژه کشورهای آسیای میانه و قفقاز فراهم شده است.

وی درپایان از همکاری و پیگیری های استاندار خوزستان، دکتربحرینی معاون اموراقتصادی استاندار و نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در مسیر اخذ این مجوزات قدردانی نمود.