افزایش ۳۰۰ تاکسی به ناوگان تاکسیرانی آبادان

خورنا : شهرام شاکری یوسفی اظهار داشت: طبق استانداردهای تعریف شده سازمان تاکسیرانی برای هر شهر یک تاکسی به‌منظور جابه‌جایی ۱۲۵ شهروند مکفی و ضروری است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به اینکه با کمبود تاکسی در آبادان مواجه نیستیم افزود: پیک ازدحام جمعیت در بازده زمانی کوتاه منجر به بروز مشکلات ترافیکی در شهر می‌شود و چنانچه دیده می‌شود در بقیه ساعات روز برخی تاکسی‌ها اصلاً مسافر ندارند.
وی تصریح کرد: افزودن تعداد ۳۰۰ دستگاه تاکسی و هشت سرویس مینی‌بوس به ناوگان تاکسیرانی آبادان است در راستای پاسخگویی به نیاز شهروندان در دستور کار دارد که در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان خاطرنشان کرد: در جلسه کارگروه کنترل ترافیک و جلوگیری از مسافربرهای شخصی مقرر شد که طبق مصوبه شورای اصناف همه فروشگاه‌ها و مغازه‌های خیابان امیری و اصلی شهر حداکثر تا ساعت ۱۱ شب به کار خود ادامه دهند.
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان ادامه داد: این امر البته با تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی و اطلاع‌رسانی به مغازه‌ها اجرا می‌شود و به گفته وی با اجرای این طرح شهروندان به ‌منظور خرید زودتر از منزل خارج شده و شب‌ها نیز بدون ایجاد مشکل ترافیک و سختی رسیدن به مقصد به منزل بازمی‌گردند.
شاکری یوسفی با تقدیر از تاکسی‌داران با مسئولیت و متعهد آبادانی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در راستای رفع موانع و مشکلات تاکسی‌داران و ایجاد خدمات مطلوب و بهینه‌تر توسط این قشر، همکاری و تعامل بیشتری را با این سازمان داشته باشند.
وی در پایان اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد امینت هر چه بیشتر برای شهروندان است.