درخشش دانش آموزان خرمشهری در مسابقات قرآن

عباس مدحجی: رئیس آموزش وپرورش خرمشهر از کسب دو رتبه ی برتر توسط دانش آموزان دختر خرمشهری در سی و ششمین دوره ی مسابقات قرآن،عترت و نماز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خرمشهر ناصر علی فر پیش از ظهر امروز ۹مردادماه ۹۷ با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۶۵۰دانش آموز دختر ازسراسر کشور از ۶تا ۱۰مرداد ماه در تهران در حال برگزاری است،اظهار کرد:در این مسابقات در بخش دختران دو دانش آموز خرمشهری حضور داشتند.

وی با اشاره به رتبه های برتر کسب شده توسط دانش آموزان خرمشهری افزود:در رشته ی قرائت وتحقیق در بخش آوایی؛فاطمه آلبوغبیش و عذرا صبری نژاد به ترتیب مقام های اول و دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

علی فر در ادامه،این افتخار آفرینی بزرگ توسط فرزندان خرمشهر را به مردم شریف این شهر و خانواده های آنها تبریک گفت و یادآور شد:بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری:«امت اسلامی اگر از قرآن استفاده نکند،سیلی و ضربه خواهد خورد.»به همین دلیل ترویج آموزه های قرآنی و دینی در بین دانش آموزان از اولویتهای آموزش وپرورش خرمشهر است.

رییس آموزش وپرورش در پایان افزود:سی و ششمین دوره ی مسابقات عترت،قرآن و نماز دانش آموزان سراسر کشور همن اکنون در تهران در حال برگزاری است و آئین اختتامیه ی این دوره از مسابقات فردا ۱۰مرداد برگزار خواهد شد.

گفتنی است،پیش از این محمد سیاحی و علیرضا رشیدی در بخش حفظ عمومی پسران،موفق به کسب دو عنوان چهارم شده بودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *