بیانیه امیر عساکره سرپرست اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر در رابطه با کمک پتروشیمی رازی به تیم نفت مسجد سلیمان

در پی اظهارات استاندار خوزستان مبنی بر حمایت مالی پتروشیمی رازی بندرماهشهر از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان،امیر عساکره سرپرست اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر بیانیه ای صادر کرد.متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت تمامی مردم غیور شهرستان بندرماهشهر

متاسفانه صبح امروز خبری در خصوص پرداخت بخشی از هزینه های تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان از سوی شرکت پتروشیمی رازی بندرماهشهر به گوش رسید. خبر به حدی ناگوار بود که داد همه را در آورد. کافی است در حواشی این شهر گذر کنید تا به محرومیت و فقر امکانات مردم این منطقه پی ببرید. نام شهرک طالقانی، شهرک رجایی شهرک مدنی ،شهر چمران و روستاهای توابع دیگر مناطقی که همواره سهمشان از صنایع عظیم این منطقه تنها آلودگی و مریضی است.

این شهر میزبان مسابقات بین المللی کشتی شد، میزبان اردوی تیم های ملی در رده ها و رشته های مختلف شد در شرایطی که تنها استادیوم بندرماهشهر مدت هاست در حسرت تامین بودجه جهت تعمیرات مختصری از جمله روشنایی و کمبود بودجه ورزشی شهرستان است.

پتروشیمی رازی اقدام به کمک مالی به تیم نفت مسجدسلیمان میکند و ما را یاد ضرب المثل “چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است” می اندازد. این تنها گوشه ای از کمبودها و کاستی های موجود در شهرستان است.
حقیر به عنوان متولی ورزش شهرستان، از مسئولین عزیز انتظار دارم تا مردم بندرماهشهر را از حداقل حقوق خود در راستای محروم نسازند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *