هر دم از این باغ، بری میرسد/اینبار؛حمایت مالی پتروشیمی رازی بندرماهشهر از باشگاه فوتبال نفت مسجد سلیمان

در حالی که اوضاع ورزش شهرستان بندرماهشهر وخیم و ۲۱ ماه است که اداره ورزش و جوانان این شهرستان رییس ندارد، امروز خبری عجیب از سوی استاندار مبنی بر حمایت مالی پتروشیمی رازی شهرستان بندرماهشهر از تیم نفت مسجد سلیمان منتشر شد.

نکته ی قابل توجه این است که شهرستان بندرماهشهر با داشتن یک تیم فوتبال در لیگ دسته یک مدت هاست با مشکلاتی همچون نبود یک استادیوم مجهز، زمین چمن مناسب و کمبود اعتبارات موجه است و علاوه بر این استادیوم شهدا که تنها استادیوم این شهر است فاقد کمبود امکانات اولیه ی برای میزبانی لیگ دسته یک کشور است و به همین علت در خطر از دست دادن میزبانی است

حال سوال اینجاست که چرا استاندار برای تیم دسته یک شهرداری بندرماهشهر اسپانسر پیدا نمیکند؟مگر شهرداری بندرماهشهر نماینده خوزستان نیست؟چرا مسئولین شرکت پتروشیمی رازی بندرماهشهر برای ساخت یک استادیوم جدید پیش قدم نشده اند که حال میخواهند اسپانسر نفت مسجد سلیمان شوند؟بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر چگونه دراینباره اقدام خواهد کرد و از حق مردم بندرماهشهر دفاع خواهد کرد؟

لازم به ذکر است سالن ورزشی و زمین چمن شهرک طالقانی بندرماهشهر نیز مدت هاست نیاز به بازسازی دارد که به دلیل عدم وجود اعتبار تاکنون این امر اتفاق نیافتاده است.

حال که پتروشیمی ها میتوانند اسپانسر تیمی در شهرستان دیگر شوند، پس احتمالا این توانایی را دارند که بخشی از بودجه خود را صرف بازسازی سالن ورزشی و زمین چمن شهرک طالقانی کنند.

لازم به ذکر است که بندرماهشهر در اکثر رشته های ورزشی نماینده های قدری در کشور دارد ولی همواره به دلیل کمبود بودجه و امکانات مورد نیاز جهت طی کردن پله های ترقی از ورزش کناره گیری میکنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *