صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون:

مشکل نشت گاز ناکس از فلرهای پتروشیمی کارون برای همیشه رفع شد

خورنا|باقر گل فر: علیرضا صدیقی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر از رفع همیشگی نشت گاز ناکس از فلرهای پتروشیمی کارون خبر داد.

وی افزود: میزان نشت گاز صورت گرفته از واحد اسید نیتریک پتروشیمی کارون کمتر از استانداردهای زیست محیطی بود و برخی افراد ناآگاهانه دست به خبرسازی زدند.

مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: در بررسی‌های فنی مشخص شد نشت گاز ناکس افزایش پیدا کرده اما زیر استانداردهای محیط زیست است و دلیل آن نقص در کاتالیستی است که در این پروسه استفاده می‌شود.

صدیقی‌زاده عنوان کرد: بلافاصله اقدامات لازم برای تهیه کاتالیست از شرکت تولید کننده آلمانی آغاز شد و همزمان نیز به برخی شرکت‌های داخلی نیز مأموریت داده شد تا نسبت به تولید این کاتالیست اقدام کند.

وی ادامه داد: این کاتالیست علیرغم تحریم‌ها و مشکلات ارزی تهیه و مشکل نشت گاز ناکس از فلرهای پتروشیمی کارون برای همیشه برطرف شد.

مدیرعامل پتروشیمی کارون یادآور شد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود بدون تحقیق و شتاب زده دست به انتشار اخباری که باعث نگرانی مردم می‌شود نزنند.

صدیقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: البته اینکه رسانه‌ها باعث شدند تا کمک مضاعفی به مجموعه مدیریت پتروشیمی کارون شود تا نواقص را برطرف کنند جای خوشحالی و تقدیر دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *