راهیابی دانش آموزان بهبهانی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی هنری

خورنا| پدرام کسائی:  مدیر آموزش و پرورش بهبهان از راهیابی ۷ دانش آموز بهبهانی به مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری خبر داد.

رسول عبدی پور  ضمن اعلام این خبر افزود: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری با رویکرد مهارت ورزی از تاریخ ۱۸ مرداد ماه برگزار خواهد شد.
عبدی پور با بیان اینکه معیار سنجش دانش آموزان در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری به مشارکت آنان در مسابقات مرتبط است، بیان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری، فرصت مناسبی برای بروز توانمندی ها و استعداهای دانش آموزان همراه با ایجاد انگیزه در زمینه کارآفرینی است.

وی در ادامه افزود: از ۲۶ دانش آموز حائز رتبه اول استانی شهرستان بهبهان، ۷ تن از دانش آموزان توانستند با کسب امتیاز لازم در رشته ها و گرایش های مختلف، در بخش حضوری به مرحله کشوری این دور از مسابقات فرهنگی هنری راه یابند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به اینکه سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در قالب ۷۲ رشته و گرایش برگزار شده است اضافه کرد: احمدرضا چهابی بهبهانی رشته ادبی، مهدی ملک پور رشته تک خوانی، محمد آیرم نقد ادبی، امیرحسین غلامشاهی فیلم پویانمایی، سجاد برازش و علی واعظ زاده نشریه الکترونیکی، آرین غلام زاده و محمدمهدی شهرویی در بازیهای رایانه ای موفق به ورود مرحله کشوری شدند.

عبدی پور در پایان ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای منتخبین شهرستان بهبهان در مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری، اظهار کرد: درخشش دانش آموزان بهبهانی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری مایه افتخار ما و نشان از پویایی و حضور فعال آنان در فعالیت های مدرسه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *