نظارت بر فعالیت بازار توسط بازرسان افتخاری در شادگان

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: بنا به تناسب نیاز شهرستان، بازرسان افتخاری زیر نظر این اداره در بازار شادگان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

عبدالکریم مزیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان برنامه‌های مؤثر و مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این اداره با مستقر کردن بازرسان ویژه نظارتی در دو نوبت صبح و عصر، بازار شهرستان را نظارت کرده و قیمت‌ها را ارزیابی می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان خاطرنشان کرد: در این خصوص با همت شهروندان بازرسان افتخاری نیز در بازار مستقر شده و کار نظارت بر فروش و عرضه اقلام مصرفی را چندین برابر تحت نظر قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: این اداره تنها با تعامل شهروندان می‌تواند کار را پیش برده و با سودجویان، متخلفان، محتکران، کم‌فروشان و گران‌فروشان در بازار برخورد کند.

مزیدی‌فر ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود در مشاهده هرگونه تخلف در امر بازار موارد را حضوری یا مکتوب به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع داده و یا با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

وی با تشکر از تعامل مسئولان اجرایی شهرستان در امر نظارت مضاعف بر بازار شهرستان عنوان کرد: با متخلفات در امر خرید و فروش برخورد قاطع می‌شود و در این زمینه هیچ‌گونه ادله‌ای پذیرفتنی نیست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در پایان گفت: متخلفان موجود در بازار شهرستان بسته به موارد تخلف، جریمه نقدی شده و یا محل کسب آنها پلمب می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *