پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه دیوار ساحلی هندیجان / افتتاح ۲ ماه دیگر

خورنا: رئیس شورای شهر هندیجان گفت: پروژه دیوار ساحلی با پیشرفت ۷۰ درصدی تا دو ماه دیگر افتتاح می‌شود.

عبدالحسین قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر هندیجان با حمایت شهرداری تاکنون اقدامات و پروژه‌های مختلفی را در شهرستان به اجرا درآورده است.

وی افزود: پروژه دیوار ساحلی این شهرستان نیز از دیگر اقدامات شورای اسلامی شهر با تعامل مضاعف شهرداری و اداره گمرک بوده که بخش اعظم آن اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان با اشاره به پبشرفت عمرانی این پروژه خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه دیوار ساحلی هندیجان شمالی تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته و تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه اضافه کرد: طول دیوار ساحلی ۲۰۰ متر و اعتبار آن افزون بر ۲۰۰ میلیون تومان است که تاکنون به‌خوبی محقق شده است.

قنواتی همچنین عنوان کرد: این پروژه از اقدامات عمرانی صورت گرفته در شهرستان است که در اولویت‌ امور اجرایی قرار گرفته و بسیار در خور شأن شهرستان است.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی مردم است که با حمایت مسئولان استانی مطمئناً بیش از پیش تقویت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان امر بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای بخش‌های مختلف اقتصادی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بود.