تدریس رشته آب و هوا و روزنامه‌نگاری در دانشگاه پیام‌نور خرمشهر

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر گفت: از سال تحصیلی جدید دو رشته آب و هوا و روزنامه‌نگاری در این دانشگاه تدریس میشود.

سید علی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: همزمان با ایام اعیاد قربان تا غدیر جشن دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام‌نور خرمشهر با حضور مسئولان شهرستان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید، ۵۵۶ دانشجو در دانشگاه پیام نور خرمشهر مشغول به تحصیل شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر ادامه داد: با توجه به این تعداد ورودی هم‌اکنون سه هزار و ۸۸۴ دانشجو در رشته‌های مختلف در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

موسوی تصریح‌کرد: در سال تحصیلی جدید دو رشته آب‌وهوا و روزنامه‌نگاری نیز به رشته‌های موجود در دانشگاه در مقطع کارشناسی افزوده شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت رشته‌های فنی در زمینه اشتغال‌زایی جوانان سیاست دانشگاه پیام نور خرمشهر در سال‌های آینده در راستای تقویت و افزایش این رشته‌ها خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر خاطرنشان‌کرد: در این راستا سعی خواهد شد تا رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای را نیز به رشته‌های موجود اضافه کنیم.

موسوی افزود: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان پیام نور خرمشهر و به‌منظور رفع مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی ۶ کلاس درس جدید در این دانشگاه احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: مراحل احداث آزمایشگاه دانشگاه نیز به پایان رسیده و هم‌اکنون تنها مرحله تجهیز آن برای استفاده دانشجویان باقی مانده است.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر تصریح کرد: در راستا نیز لیست تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه دانشگاه نیز تهیه شده و قرار است سازمان نسبت به فراهم‌کردن تجهیزات مورد نیاز اقدام کند.