آرامستان شادگان بهسازی می‌شود

خورنا: شهردار شادگان گفت: با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال، آرامستان این شهرستان بهسازی می‌شود.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرداری شهرستان شادگان در کنار فعالیت‌های خدماتی و توسعه عمران شهری هم‌اکنون بهسازی طرح عنایتی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: فاز نخست این طرح شامل فضای سبز، جدول‌گذاری و محوطه‌سازی (زیرسازی و آسفالت معابر) بوده که با اختصاص اعتبار ویژه در حال انجام است.

شهردار شادگان با اشاره به اعتبار این طرح تصریح کرد: افزون بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار برای بهسازی آرامستان این منطقه از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان خوزستان اختصاص و هزینه شده است.

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را پاس داشتن حرمت آرامستان شهر، تأمین رفاه حال خانواده‌های مراجعه کننده به آرامستان و پاکسازی این نقاط جهت زیباسازی عنوان کرد.

آلبوناصر با اشاره به اینکه در این طرح تمام فعالیت‌های در دست اقدام از سوی شهرداری و با هدف رضایت شهروندان صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی شهروندان شادگانی، مهم‌ترین عامل در سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح ساماندهی و بهسازی آرامستان عنایتی به مشارکت و همراهی شهروندان، اهالی، شورا و دهیاری روستاها نیاز بیشتری‌ است.

شهرداری شادگان ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات بخش‌های مختلف شهری‌ است که البته در این زمینه با حمایت مسئولان و تعامل مضاعف شهروندان به‌خوبی اقدام شده است.

وی افزود: در مشکلات به‌وجود آمده در شهر، امروز تنها یک فرد یا یک سازمان مقصر نیست بلکه باید همه مسئولان با همکاری و تعامل یکدیگر در راستای رفع مشکلات منطقه گام بردارند.

آلبوناصر در پایان اظهار کرد: شهروندان باید بدانند که با تعامل بیشتر با مسئولان می‌توانند روز به روز شاهد عمران و آبادی هر چه بیشتر شهر و منطقه خود باشند و در این راستا سهل‌انگاری به خرج ندهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *