با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی؛

نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه مرکزی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهربا اعلام خبر برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی این شهرستان گفت:هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ارتقای شاخص های فرهنگی،توسعه گفتمان و ایجاد عدالت های فرهنگی در شهرستان است.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر، سیدمسلم حسینی زرینی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با عرضه  بالغ بر۵۰۰۰ عنوان کتاب در موضوعات روانشناسی ، تاریخ، ادبیات (رمان،شعر)، زبانهای خارجی ، آشپزی، پزشکی ،بازاریابی ، مذهبی و دینی در بخش بزرگسالان ، کودکان و نوجوانان برپا شد.

حسینی افزود: این نمایشگاه از یکم لغایت ۲۰ مرداد ماه توسط  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر با همکاری شهرداری بندرماهشهر و مجری پخش کتاب پشتکار، در کتابخانه مرکزی این شهرستان آغاز به کار کرد و علاقمندان می توانند کتب مورد نیاز خود را با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای شاخص های فرهنگی در شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه بعنوان یک رویداد فرهنگی باعث دسترسی عموم مردم به مقوله مهم  کتاب و کتابخوانی، توسعه گفتمان و ایجاد عدالت فرهنگی در شهرستان با توجه به برگزاری نمایشگاه های کتاب در سایر مناطق استان است.

این مسئول ادامه داد: ساعات بازدید این نمایشگاه از ۷:۳۰ صبح الی ۲۳:۳۰   در محل کتابخانه مرکزی واقع در پارک فردوس(پتروشیمی) می باشد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در پایان با تشکر از حمایت های مهندس مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر در همکاری و برپایی نمایشگاه، خاطر نشان کرد :با توجه به اهمیت و جایگاه کتاب و لزوم توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی ، خواستار حمایت دیگر مسوولین شهرستان در برپایی نمایشگاه های کتاب به مناسبت های مختلف هستیم.