معاون فرماندار بندرماهشهر: آنقدر به مردم دروغ گفته ایم که دیگر نمیتوان به این دروغ‌ها ادامه داد!

خورنا- آنقدر به مردم دروغ گفته ایم که دیگر نمیتوان به این دروغ ها ادامه داد، بیشتر صحبت های ما مدیران توجیه است.

به گزارش خورنا، عبدالواحد عبادی معاون فرماندار ماهشهر گفت: تا چه زمان نباید مسائل را رسانه ای کرده و پنهان کاری بکنیم؟زمانی که مدیرکل بودجه ای را برای اداره ی مورد نظر در نظر نمیگیرد و پیمانکار به شما تحمیل میکند،چرا باید سکوت کرد؟در نتیجه سکوت شما پیمانکار تحمیلی اقداماتی انجام میدهد که نتایج آن ،این است که با بیل درآب کلر می ریزند

عبادی در ادامه بیان‌داشت: مگر سلامت مردم قابل معامله است؟تا چه زمانمردم باید از وجود زباله های عفونی و یا اختلاط آب شرب با فاضلاب نزد ما گلایه کنند؟از مدیری که محور اصلی جلسه ی شورای سلامت بوده و چندین جلسه غایب بوده است چه انتظاری میتوان داشت؟

معاون فرماندار بندرماهشهر اظهارداشت: مدیران باید جرات به خرج دهند و برخی از مشکلات را رسانه ای کنند تا مدیرکل ها به چالش بیافتند.اگر من نباشم بهتر است تا باشم و نتوانم کاری انجام دهم.

وی گفت: بارها از مهندس نوری خواسته ایم که چالش هایی که برای شهروندان خطر آفرین است را به دادستانی معرفی کنند.

عبادی تاکید کرد: آنقدر به مردم دروغ گفته ایم که دیگر نمیتوان به این دروغ ها ادامه داد. بیشتر صحبت های ما مدیران توجیه و بخشی از آن نیز بن مضارع است که بله انجام خواهیم داد ،خواهد شد و … اما تا چه زمان این روند باید ادامه پیدا کند؟ یکبار به مردم بگوییم انجام دادیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *