۵ هزار خرمشهری برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کردند

خورنا: رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر گفت: در آخرین مرحله ثبت‌نام دریافت سهام عدالت ۵ هزار نفر در این شهرستان برای دریافت سهام ثبت‌نام کردند.

شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: آخرین مرحله‌ ثبت‌نام سهام عدالت در شهرستان مهرماه انجام شده که در آن بیش از پنج هزار نفر برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کردند.

وی افزود: این مرحله شامل درخواست‌های مردمی که مربوط به مشاغل آزاد و روستائیانی که موفق به ثبت‌نام در مراحل قبلی نشده بودند، می‌شد.

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر ادامه داد: با پایان این مرحله اکثر افرادی که مشمول ثبت‌نام بودند موفق به ثبت اطلاعات خود شده و رسید خود را نیز دریافت کردند.

جلیلیان تصریح کرد: در این مرحله با توجه به اینکه برخی دعوت‌نامه‌ها فاقد آدرس بودند نیاز به همکاری اداره پست شهرستان بود که خوشبختانه با همکاری مناسبی که این اداره انجام داد، این مرحله نیز با موفقیت انجام شد.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این دهیاران در روستاهای شهرستان نیز در این مرحله همکاری خوبی را با ما داشته‌اند.

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر خاطرنشان‌کرد: با پایان این مرحله هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ هزار خرمشهری سهام‌دار شده‌اند.

جلیلیان افزود: با پایان این مرحله فعلاً ثبت‌نام‌ها بسته شده و ثبت‌نام جدیدی انجام نمی‌شود.

وی در خصوص زمان پرداخت سود سهام عدالت نیز گفت: فعلاً در این خصوص چیزی اعلام نشده و به محض اعلام از طریق جراید و رسانه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ستمديده جلسه بررسی تخلفات هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت ایذه که چندی پیش برگزار شدچه نتیجه ای داشت نتیجه اولین جلسه رسیدگی به اتهامات هیئت مدیره سهام عدالت و رئیس پیشین اداره تعاون ایذه که در دادیاری شعبه اول ایذه برگزار گردید چه بود در سهام عدالت ایذه چه خبر بود ؟ در این جلسه نماینده مجمع عمومی تعاونی نسبت به تقلب ، تبانی و جعل امضاء گسترده تمام نمایندگان مجمع جهت تمدید هیت مدیره در انتخابات دوره پیشین این شرکت اعلان شکایت نمود. در این دادخواست هیئت مذکور به جعل سند و استفاده از سند مجعول که در آن امضاء نمایندگان (حتی کسانی که در آن جلسه حضور نداشتند ) جهت انتخاب این هیئت مدیره اشاره شده است و مستندات آن به محضر دادگاه تحویل گردید که با حضور شاهدان و چند نماینده از نمایندگان ، اعضا به عنوان شاهد در رد نمونه درج شده و اظهارات طرفین جلسه به پایان رسید. لازم به ذکر است در فرایند ثبت نام و انتخاب هیئت مدیره جدید نیز با یک موضوع بسیارعجیب تمام نامزدهای احراز سمت هیت مدیره به دلیل آنچه تاخیر در تنظیم درخواستها عنوان شد ، رد شده است . در قوانین شرکت‌های تعاونی عمومی هیچ هیئت مدیره‌ای بیش از دو دوره نمی‌تواند حضور متوالی داشته باشد لیکن در عین تعجب فقط افراد مذکور (با وجود دو شغله بودن) که هنوز پرونده جعل سند و استفاده از سند مجعول آنها مفتوح و در حال بررسی است تایید گردیده اند. آیا اداره کل کار و تعاون استان خوزستان نباید بر شرکتهایی که مستقیم با حقوق مردم در ارتباط اند نظارت بیشتری داشته باشند؟ آیا به جای تنبیه متخلفین باید به یک همکاری پاداش گونه راه را برای تخفلات بعدی آنها فراهم نمود؟