نماینده آبادان: نگاه استراتژیک به مقوله اشتغال آبادان شود

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مسئولان نگاه استراتژیک به مقوله اشتغال آبادان داشته باشند.

جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در راستای تمکین هرچه بیشتر خانواده‌های آبادانی گام برداریم.

وی افزود: اداره گمرک شهرستان، منطقه آزاد و سیستم‌های درگیر در مقوله‌های اشتغال منطقه فضا را برای کار و فعالیت شهروندان آبادانی باز کرده تا درآمدزایی بیشتری برای مردم شهرستان آبادان ایجاد شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با نگاه استراتژیک به مقوله اشتغال علاوه بر تأمین بعد امنیتی نظام در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای افزایش خانوارهای شیعی ایرانی نیز گام‌های اساسی برداشته شود.

وی در همین خصوص گفت: کسانی که برای تأمین معاش حرکت می‌کنند مجاهدان فی سبیل‌‌الله بوده و همه مسئولان منطقه با همکاری تنگاتنگ و دو طرفه راهکارهای اساسی در این مقوله فعالیت کنند.

سعدون‌زاده افزود: بعضی از مراکز اقتصادی و مدیریتی شهرستان باید در برابر مقوله‌‌های اشتغال‌زایی نرمتر عمل کرده و فرصت‌های کاری متنوعی را برای جوانان منطقه به وجود آورند.

وی ادامه داد: عناصر اصلی در همه جوامع انسان‌ها هستند بنابراین ملاک عمل فردی و اجتماعی همه مسئولان توجه به این نکته اساسی و گام برداشتن در راستای تأمین معاش شهروندان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بخش مهمی از ارقام بودجه‌ای شهرستان باید به مقوله اشتغال اختصاص داده شود و این سهمیه‌های بودجه‌ای به فعلیت تبدیل شود.