نماینده آبادان: اشتغال پایدار با جذب نیروهای بومی امکانپذیر است

خورنا: عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اشتغال پایدار با جذب نیروهای بومی منطقه امکانپذیر است.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: ایجاد زمینه‌های اشتغال و کاهش آمارهای بیکاری در شهرستان آبادان با استفاده هرچه بیشتر از نیروهای بومی امکانپذیر است.

وی افزود: استفاده از نیروهای غیر بومی فرصت‌های کار را از جوانان منطقه گرفته و این مهم سبب افزایش آمارهای بیکاری در شهرستان آبادان می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشتغال نیروهای غیر بومی در منطقه ناراحت کننده است و ارگان‌های درگیر باید به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند.

انصاری با اشاره به مقوله‌های فرهنگی شهرستان گفت: نباید اجازه دهیم ظرفیت‌های فرهنگی ما با برنامه‌هایی که علیه نظام و ملت ایران از سوی شبکه‌های استکباری تنظیم شده نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: حضور هرچه بیشتر مسئولان در اعیاد و برنامه‌های مناسبتی مختلف ملی و مذهبی پیمان اخوت و برادری را با شهروندان استحکام بیشتری بخشیده و سبب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در برنامه‌های فوق می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پایداری هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباید اجازه دهیم افکار نوجوانان و جوانان کشور با برنامه‌های پوچ شبکه‌های استکباری رشد کند.

وی در همین خصوص ادامه داد: ایران به لحاظ اینکه نخستین و تنها کشوری ولایت مدار و صددرصد شیعه جهان است تمام استکبار جهانی با حرکت‌های پلید خود به دنبال کاهش نفوذ ایران در منطقه و جهان هستند.

انصاری در پایان گفت: برنامه‌ها و اقدامات اساسی در امور فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همه مسئولان باید با همکاری و تعامل هرچه بیشتر با شهروندان برای رسیدن به اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.