سنگ اندازی بعضی از مسئولین ارشد شهرستان در خصوص انتصاب مدیریت رسانه باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان

میثاق حاجتی | خورنا: گلایه مندی مهران حسنوند مدیر با سابقه رسانه های لیگ برتر فوتبال ایران از امام جمعه، رییس اداره اطلاعات و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی.

اخیرا اخباری از طرف رسانه ها و فعالین سایتها فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان در خصوص انتصاب مهران حسنوند ، مدیر رسانه با سابقه باشگاه استقلال اهواز در لیگ برتر به عنوان مدیررسانه باشگاه نفت مسجد سلیمان به بیرون درز پیدا کرده بود که با تایید مسئولین مختلف همراه بوده است.اما اصل ماجرا از چه قرار است.

مهران حسنوند (مدیر روابط عمومی باشگاه نفت مسجد سلیمان درلیگ برتر(۹۴ _۹۳ )و(مدیر رسانه باشگاه استقلال اهواز در لیگ برتر ۹۵_۹۴)در خصوص هدایت رسانه ای تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر امسال با این تیم وارد مذاکره شده بود.

به گفته یکی از مدیران نفت نظر به حساسیت حوزه مدیریت رسانه ای و افکار عمومی برای تیم نفت مسجدسلیمان که به ناشی از بافت جوان طرفداران این تیم قدیمی میباشد هدایت و پشتیبانی این تیم در مجموعه نفت را به این نتیجه رساند تا بایک شخصیت جوان و دارای سابقه مدیریت ورزشی در سطح یک فوتبال کشور وارد مذاکره شود.

این مدیر نفت افزود بعد از بررسی گزینه های متعدد باشگاه بهترین گزینه برای سکان مدیریت رسانه ای باشگاه نفت را مهران حسنوند دانسته که علاوه بر سابقه درخشان در مدیریت رسانه ای و دیپلماسی ورزشی در تیم های مختلف لیگ برترفوتبال کشور مان از فرزندان بومی برخواسته از مسجدسلیمان میباشد و میتواند نقش مهمی در جذب حمایت و شناساندن این تیم خوزستانی در سطح کشور ایفا نماید.

این مدیر نفتی در خصوص به توافق رسیدن و به کارگیری با حسنوند اظهار امیدواری و خوشبینی نمود.

در نهایت ماجرا را طی تماسی از خود حسنوند جویا شدیم.ایشان اظهار داشته این مسئولیت به بنده پیشنهاد و مذاکرات و توافق صورت پذیرفته بود و مقرر بود جهت تصویب در هیات مدیره طرح گردد.

متاسفانه اثرگذاری جریان غیر ورزشی که خواستگاه سیاسی نیز دارند در باشگاه نفت زیاد است و علی رغم رای مثبت پنج عضو هیات ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمات به تصویب گردید متاسفانه با سنگ اندازی دو عضو که اتفاقا سابقه ورزشی نداشته و مرتب در سمت های مختلف منصوب و معذول میشوند موضوع به حاشیه کشیده شد.

در نهایت موضوع به مسئولین شرکت نفت شهرستان کشیده شد که به خصوص مدیر عامل شرکت بهر ه برداری نفت گازمسجد سلیمان و مدیر عامل باشگاه نفت از انتصاب اینجانب حمایت حداکثری نمودند.

ولی مخالفت جریان اخلالگر به صورت غیر علنی و از طریق لابی های سیاسی و جناحی که هیچ ارتباطی با ورزش نداشته اند همچنان و تا بحال بدون ذکر دلیل فنی و حرفه ای ادامه دارد.

اینجانب از این مسئولین گلامند هستم چرا که اعتقاد دارم نبایستی مسائل و تصویه حساب های و غرض ورزی های شخصی باعث اسیب به سرمایه های اجتماعی علی الخصوص تیم فوتبال لیگ برتری نفت مسجدسلیمان گردد.

به اقایان توصیه میکنم جایی غیر از تیم نفت که امید جوانان این شهر محروم است را برای به کار گیری بی خانمان های سیاسی منتصب به خود پیدا کرده و دست از ازار ورزش دوستان بردارند.

حسنوند در نهایت وعده داد به زودی در خصوص وقایع پشت پرده باشگاه با مردم و جوانان صحبت خواهد کرد*.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *