پاسخی بر جوابیه سراسر طنز دانشگاه امیرکبیر در پی گاف بزرگ آزمون استخدامی

اگر راست می گویید سوالات را منتشر کنید

خورنا| سرویس استخدامی: در پی جوابیه دانشگاه امیرکبیر به افشاگری خورنا، یکی از کاربران با ارسال پیامی به این جوابیه واکنش نشان داد. متن کامل جوابیه وی در زیر می آید.

بهترین جوابی که می شود به بیانیه اخیر دانشگاه امیرکبیر داد:  اگر راست می گویید سوالات را منتشر کنید.
در زیر به چند مورد از اشکالات مهم و اساسی آزمون خواهیم پرداخت؛
۱- کپی پیست بودن ۱۰۰ درصد سوالات تخصصی آزمون از سوالات کنکور کارشناسی ارشد بخصوص در رشته شیمی، مکانیک
۲- آزمون در دو نوبت برگزار شد و با توجه به حضور داوطلبانی که در نوبت صبح امتحان داشتند رأس ساعت ۱۲ ظهر در خیلی از سایت ها از قبیل سایت ایران استخدام نحوه و الگو سوالات که ۱۰۰درصد کپی شده از سوالات ارشد چند سال اخیر است لو رفت و داوطلبانی که در نوبت عصر آزمون داشتند مطلع گردیده و با حفظ سوالات کنکور به نوعی تقلب کردند بخصوص در رشته شیمی که همه ۶۰ سوال از کنکور ۹۵ و ۹۶ طرح شد.
۳- اگر قرار بود از بانک سوالات سوال انتخاب کنید و یک نرم افزار این کار را انجام دهد(که دروغ محض است) پس این همه هزینه بابت طرح سوال را چرا گرفتید؟
۴- کپی بودن همه سوالات باعث تقلیل تصاعدی ایمنی آزمون می شود چرا که دیگر نیازی به باز شدن دفترچه های پلمپ سوالات نیست فقط با گفتن دو کلمه کپی شده از کنکور ارشد عملأ سوالات آزمون لو خواهد رفت.
۵- احتمال ریاضی انتخاب سوالان آزمون ارشد از میان ۷۰۰۰ سوال و ترتیب دقیق پشت سر هم قرار گرفتن آنها، تقریبا معادل صفر است.
در آخر باز هم تأکید می کنم داوطلبانی که نوبت عصر آزمون داشتند بیشتر و بیشتر متضرر شدند چرا که در نوبت صبح الگو و شیوه سوالات برای بعضی ها برملا گردیده بود و داوطلبانی که نمیدانستند حق شان به شدت مورد اجحاف واقع گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • برق مشخص بود آزمون کاملا رد گم کنی برای استخدام. افراد مشخص است. با این نوع طرح سوال. فقط کافیه به آشنا و فامیلت بگی .برو کنکور ارشد دو سال پیش برق رو حفظ کن. بدون هیچ گونه تخلفی افراد مذکور با درصد بالا قبول خواهند شد
  • محمدرضا دانشگاه امیرکبیر مقصر نیست. مسئولین شهرستان که در فرمانداری تصمیم گرفتند آزمون در دو نوبت برگزار شود و در نتیجه ی آن منبع سوالات برای آزمون بعداز ظهر لو رفته بود مقصر هستند. دانشگاه سوالش رو طرح کرده. اجرا کنندگان آزمون اشتباه کردند و اگر قرار باشد بپذیرند آزمون ایراد دارد این ایراد متوجه فرمانداری بهبهان خواهد بود