جوابیه دانشگاه امیرکبیر به آزمون کپی ارشد که تحت عنوان آزمون استخدامی پالایشگاه بهبهان گرفته شد

خورنا| سرویس استخدامی: در پی آزمون پر حرف و حدیث و کپی سوالات ارشد که در آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند انجام شد و خورنا اقدام به افشاگری در این مورد کرده بود، دانشگاه امیرکبیر جوابیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

آزمون استخدامی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۹در سلامت کامل و تحت کنترل‌های امنیتی فراوان انجام شد. در این آزمون تعداد ۱۳۱۳۸نفر ثبت نام کرده‌اند که حدود۹۵۰۰ نفر از این تعداد در آزمون مذکور شرکت کردند. از این تعداد ۷۵۵۸نفر خوزستانی بوده که نزدیک به شصت درصد کل شرکت کنندگان را شامل می شوند با توجه به ضریب امتیازات ویژه۱/۱۵ برای استان خوزستان و ۱/۳۰ برای شهرستان بهبهان امکان پذیرش نیروهای بومی بسیار بالاست.
با عنایت به برگزاری بیش از ۲۰ آزمون استخدامی مشابه توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر به اطلاع می‌رساند این آزمون توسط دو دانشگاه معتبر دولتی ( صنعتی امیرکبیر و صنعتی خاتم الانبیاء ) برگزار شده است و کلیه مراحل از تولید سوالات تا چاپ توسط نرم افزار در قرنطینه با لحاظ استانداردهای امنیتی صورت گرفته است. همچنین جابجایی سوالات به محل برگزاری با اسکورت نیروی انتظامی و پلمپ و فک پلمپ با نماینده شورای تامین شهرستان و دانشگاه‌های مجری صورت گرفته است. فرآیند اجرا در بهبهان توسط دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء و با نظارت ناظرین محترم،دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شورای تامین شهرستان و نظارت شرکت هلدینگ خلیج فارس صورت گرفته است. در خصوص منابع، سوالات آزمون، از میان سرفصل‌های درسی مصوب شورای عالی گسترش و برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است و استاندارد سوالات منطبق بر آزمون‌های سازمان سنجش کشور می‌باشد.
بانک سوالات دارای بیش از ۷۰۰۰ سوال بوده و سوالات توسط اساتید دانشگاه که بعضا طراح سوالات کنکور کارشناسی ارشد و دکترا سازمان سنجش نیز می‌باشند طراحی شده و انتخاب سوال از بانک سوالات به صورت کاملا تصادفی و توسط نرم افزار صورت می‌گیرد.کلیه‌ی افرادی که در تولید دفترچه‌ی سوال و تکثیر و بسته بندی آن دخیل بوده‌اند به مدت ده شبانه روز در قرنطینه کامل قرار گرفته اند و امکان استفاده از هیچگونه وسیله‌ی ارتباطی را با بیرون از محل قرنطینه و امکان خروج از محل را تا پایان آزمون نداشته‌اند.
درجه سختی در آزمون‌ها نسبی بوده و بسته به اینکه چه درصدی از سوالات پاسخ داده می‌شود و نمودار پاسخگویی سوالات به چه صورت است با الگوریتم‌های استاندارد نمره تراز محاسبه می‌شود. کلیه این فرآیندها ماشینی بوده و برای همه شرکت کنندگان بصورت یکسان اعمال می‌شود از این رو شرکت کنندگان فقط با یکدیگر مقایسه می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که در اطلاعیه آزمون در سایت شرکت منابع آزمون اعلام شده و خارج از منابع مذکور سوال داده نشده است. در خصوص رشته مهندسی مکانیک با توجه به گستردگی گرایش‌ها از دروس اصلی سوال داده شده است. با عنایت به اطلاعیه استخدامی منتشر شده منابع آزمون رشته مهندسی صنایع با مدیریت منابع انسانی یکسان می‌باشد.
ضمن تشکر از کلیه عزیزان شرکت کننده در آزمون به اطلاع می رساند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ناظران امنیتی و اجرایی بر کلیه مراحل نظارت داشته و شرعا و اخلاقا حافظ منافع تک تک متقاضیان می باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناصری من دوست دارم بدونم طراحایی که گفتن واسه مهندسای مکانیک دقیقا چی رو طراحی کردن؟!!!!!!! امیدوارم سازمان بازرسی ورود کنه به این قضیه
  • برق سوالات ارشد برق رو ریختن تو یه نرم افزار.بعد رندم ازش خروجی گرفتن. انتطار داشتن اینجوری نشه. ??
  • شیمی کدوم امنیت؟ کدوم نظارت؟ سوالا همون صبح لو رفت، یه عده که تعدادشونم کم نیست خبردار شدن ظهر نشستن به حفظ کردن سوالات عصر با خیال راحت رفتن ازمون دادن ، فقط سر ما بی کلاه موند..
  • حدیث اگ بر طبق گستردگی گرایش مهندسی مکانیک میخواستین از دروس اصلی و پایه سوال بدین چرا تو دفترچه بر طبق گرایش منابع رو تو پرانتز گذاشتین و برای داوطلبان مکانیک ایهام ایجاد کردین در صورتی ک برا دیگر رشته ها منابع رو ب صورت کلی و بدون گرایش اعلام کردین؟ بدون هیچ اعلامیه و تصحیحی در دفترچه از همه دروس اوردین و برا گرایش ساخت یهو تصمیم گرفتین منابعش حذف بشه و تو امتحان نیاد؟ الان منی ک گرایش حرارت و سیالات هستم از۲۰ سوال مربوط ب گرایشم ۱۷سوال صحیح و ۳ سوال غلط جواب داده ام و با توجه ب منابع تو دفترچه دیگر دروس رو جواب ندادم و کسی هم سر جلسه راهنمایی نمیتونست بکنه ک چی شده ۶۰ تا سوال از همه دروس اصلی ن فقط بر طبق گرایش؟! حداقل کاری که میشه کرد باید ضریب دروس تخصصی رو بر طبق گرایش افزایش بدن در صورتی ک حق فقط سوالات مربوط ب گرایش رو در نظر بگیرین چون اشتباه از خودشون بوده ک بر طبق گرایش دسته بندی کردن.
    • مهیار یادم اومد داغ دلم تازه شد، اشغالا خیلی حق خوری کثیفی کردن در حق بچه ها
  • سید باسلام.....چراموقع نتایج کارنامه درصدهارانزدند؟چراآزمون دردونوبت برگزارشد؟لطفاپاسخ گوباشید؟