طرح توسعه ۴ ساله بندرماهشهر در ستاد راهبردی تصویب شد

فرماندار بندرماهشهر گفت: طرح توسعه ۴ ساله شهرستان بندرماهشهر با بودجه بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در جلسه ستاد راهبردی تصویب شد. 

محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهراظهار داشت: امروز جلسه‌ی ستاد راهبردی شهرستان بندرماهشهر با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس در سازمان منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد؛ در این ستاد طرح توسعه شهرستان که طرحی جامع و مدون بوده ارائه داده شد.

وی افزود: طرح توسعه شهرستان بندرماهشهر شامل ۲۲فصل و ۲۵۴ پروژه است؛ این طرح با اعتباری حدود ۱۸۰ میلیارد تومان در مدت ۴سال در جلسه ستاد راهبردی مصوب شد که هر سال حدود ۴۵ میلیارد تومان به شهرستان بندرماهشهر تعلق می‌گیرد.

فرماندار بندرماهشهر با اشاره به مصوبات قبلی ستاد راهبردی بیان کرد: در سال‌های گذشته بودجه مصوب ستاد راهبردی برای شهرستان فقط ۱۹ میلیارد بوده که تنها ۱۱ میلیارد آن تحقق می‌یافت و طبق مصوبات ستاد راهبردی هر سال باید ۲۵ درصد افزایش یابد که ما با افزایش ۱۰۰ درصدی آن ۱۹ میلیارد را به ۴۵ میلیارد در سال افزایش دادیم که این امر از امسال شروع می‌شود.

وی گفت: هیچ طرح توسعه‌ای جامع‌تر و بهتر از این طرح ارائه داده نخواهد شد که مشتمل همه ملزومات شهرستان خواهد بود؛ هر پروژه و زیرساختی که نیاز شهرستان باشد در طرح جامع توسعه وجود دارد.