فرماندار اهواز:

پدیده تکدی گری در خوزستان رو به افزایش است

فرماندار اهواز با بیان اینکه پدیده زشت تکدی‌گری در خوزستان رو به افزایش است اظهار کرد: متاسفانه علیرغم تمامی تاکیدات استاندار خوزستان در امر مبارزه با تکدی‌گری ما همچنان شاهدیم که این پدیده زشت در انظار عمومی شهری خصوصا در چهار‌راهها و جاده‌های بین شهری وجود دارد.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در نشست تخصصی کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد جمال عالمی نیسی ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: در حال حاضر علاوه بر ازیاد بحث تکدی‌گری در داخل شهرهای استان ما شاهدیم که این پدیده به علت وجود ناهماهنگی در بین مسئولین اجرایی استان در بخش جاده‌های خارج شهری استان خوزستان نیز در حال گسترش است.

فرماندار اهواز بیشتر متکدیان جاده‌های خارج شهری استان را غیر ایرانی دانست و گفت: متأسفانه در حال حاضر این متکدیان که بیشتر پاکستانی هستند ضمن پوشیدن پوشیدن لباسهای محلی مردم به صورت خیلی گسترده‌ای در جاده‌های خارجی استان پراکنده شده‌اند.

وی با بیان اینکه متکدیان خارجی به صورت کاملا سازمان‌دهی شده وارد خوزستان می‌شوند توضیح داد: باندهایی وجود دارد که این متکدیان را از خارج کشور به اهواز وارد می‌کنند و سپس با دادن جای خواب به آنها، روزانه در اول وقت اقدام به رها‌سازی آنها در قسمتهایی از اهواز می‌کنند و بعد در آخر وقت هم پس از جمع‌آوری تمامی آنها اقدام به تقسیم پولهایی می‌کنند که از مردم بدست آورده‌اند.

فرماندار اهواز در پایان گفت: لازم است که به منظور ریشه‌کنی هر‌چه سریعتر پدیده تکدی‌گری در استان خوزستان تمامی قسمتهای قضایی، انتظامی، اجتماعی و اجرایی استان با همکاری و همفکری همدیگر به راهکار مناسبی در این خصوص دست پیدا کنند.