نامه مجمع تشکل های دانشجویی استان خوزستان خطاب به نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی

بسمه تعالی
نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم؛
احتراما همان طور که استحضار دارید بنا به فرموده مقام معظم رهبری ضمیر جوان، آینه پاکی هاست. نگاه جوان، پنجره ای است که آفتاب حقیقت را می نوشد. ایشان همچنین سه خصوصیت بارز جوانان را: انرژی، امید و ابتکار می داند.
ضمیر پاک و پاک دستی، حقیقت طلبی، انرژی وافر، امید به آینده، ابتکار و نو آوری، مشورت پذیری و ایضا تخصص هفت خصوصیتی است که فقط می توان در یک جوان آن را پیدا نمود.
یکی از عوامل اصلی به وجود آمدن وضعیت فعلی، وجود مدیران پیر و ناکارآمد و همچنین عدم اتکا و اعتماد به جوانان است. جوانانی که در هر بار به‌کارگیری از آنان جز عملکرد مثبت جوابی به این اعتماد شایسته ندادند، فلذا وقت آن رسیده است که خون تازه ای در رگ های سیستم مدیریتی کشور دمیده شود.
طرح منع بکارگیری بازنشستگان به رای نمایندگان ملت گذاشته خواهد شد، به عنوان بخشی از بدنه جنبش دانشجویی امیدواریم با رای قاطع به این طرح پیروزمندانه از این آزمون بزرگ خارج شوید و همچنان نشان دهید که تحت همه فشارها هنوز خود را نماینده حقیقی مردم می‌دانید و دین خود را به جوانان این مملکت ادا و اعتماد از دست رفته خود را به خصوص در بین جوانان احیا می نمایید. امید است که جوانان ما را بیش از این ناامید نکنید.

والسلام

۱_انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده نفت اهواز
۲_انجمن اسلامی فرارو دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول
۳_تشکل اسلامی آزاد اندیشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان (رامین)
۴_تشکل مستقل دانشجویی انصارالزهرا دانشگاه آزاد دزفول
۵_انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان
۶_ انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز
۷_انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه علوم پزشکی آبادان
۸_ انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر