فرماندار هفتکل:نمی توان شعار مرگ برآمریکا داد و از این طرف با تضعیف دولت ، حامی نظام بود

قادرسبحانی|خورنا_اسحق مرادی در جلسه شورای اداری صبح امروز اضهار داشت : از بعضی از شخصیت ها در شهرستان که بدون اطلاع و شناخت در مورد بعضی از مسائل مهم شهرستان با اظهار نظر غیر منصفانه و کم لطفی نسبت به اقدامات و زحمات کشیده شده که باعث دلسردی و گمراهی مردم عزیز شهرستان می شوند گله مند هستم .

عالی ترین مقام دولت در شهرستان ، گفت : نمی توان شعار مرگ برآمریکا داد و از این طرف با تضعیف دولت ، حامی نظام بود ، همه ما سوار بر کشتی نظام هستیم و تضعیف دولت تضعیف نظام است .

مرادی گفت : چرا فکر می کنیم فقط با رای دادن و تظاهرات می توانیم دندان های آمریکا را خورد کنیم ؟ و چرا فکر نمی کنیم که با صرفه جوئی در مصرف آب و نان و انرژی و حمایت از تولید ملی می شود رابطه خشونت آمیزی با دهان آمریکا داشته باشیم ؟

فرماندار افزود : برای پیشرفت وضعیت شهرستان و پیشبرد اهداف باید همه مسئولان شهرستان یک دست و یکدل بدون وقفه تلاش کنند و امید را در مردم تقویت کرد همچنین با توجه به تخصیص اعتبارات سال ۹۷ به این شهرستان ، ودقت و ظرافتی که برای تخصیص منابع در نظر گرفته شد ، افق روشنی را در آینده برای شهرستان هفتکل شاهد خواهیم بود .